Skip to main content
Vraag

is er gratis therapie voor jongeren?

• June 8, 2025
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben een jongen van 15. Ik denk dat ik emotioneel onstabiel ben, ik voel zoveel emoties dat ik er geen voel. Het is alleen maar huilen wanneer ik wil slapen(zoals nu om 2:00). Ik wil wel iets proberen, maar ik kan gewoon geen therapie betalen en ik kan mijn ouders dit niet vertellen. Dit zou hun teveel pijn doen. Ik heb het wel nodig. Alsjeblieft iemand zeg me dat er iets is.

Titel en tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 3: plaats op het forum geen persoonsgegevens.

2 reacties

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • June 8, 2025

Hoi ​@Noah 

Ik denk dat je het misschien kan googelen?

Anders is er misschien ergens, sociaal wijkteam of travers wijkteam.

Groetjes Lovegood 

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • June 8, 2025

hi 

ik vindt het erg om te horen ik snap je ook helemaal ik heb heel het zelfde meegemaakt 

ik was toen ook opzoek naar een terapeut of psycholoog maar ik denk niet dat dit gratis is je kan wel altijd sturen met de kindertelefoon of online 

je kan ook naar overkop gaan kijken dat is een plaats waar jongeren tussen de 12 en 16 dacht ik naar toe kunnen om tot rust te komen 

en ik weet dat je dingen niet wil vertellen aan je ouders maar je moet de moed rapen om het te kunnen zeggen ik heb dit ook gedaan en ik ga niet naar terapeut maar ik voelde me een stuk beter 

xxx nevada