Vraag

is er een manier om erachter te komen of een mail echt is binnen gekomen?

  • 1 July 2019
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben heel erg verdrietig. Ik heb een tijdje geleden een mail gestuurd naar een persoon die een hele belangrijke rol voor me gespeeld heeft in mijn leven toen ik het ook heel erg moeilijk had. Maar ik heb geen reactie terug😞 en voor mij betekent dit meer dan zomaar even geen reactie terug. Ik ben alleen maar aan het piekeren over wat de redenen kunnen zijn waarom ik geen reactie terugheb. Ik hoop dat het niet een bewust negeren is daarom wil ik er zo graag achter komen of het ook kan zijn dat de mail gewoon niet is aangekomen, terwijl hij wel bij verzonden items staat..... maar het gekke is wel dat als ik bij verzonden items kijk al mn mail er direct staat en pas na 3 sec deze mail waarover ik het heb er opeens tussenstaat... maar misschien betekent dat niks.... Tis een lang verhaal.. ik kan niet zomaar vragen of de betreffende persoon de mail wel binnen heeft gekregen.

2 reacties

Hey,

Je weet het nooit zeker, tenzij je logfiles van de providers kunt krijgen, maar dat is ingewikkeld en vereist een heleboel ICT-kennis.

De enige manier om het zeker te weten is om het te vragen en om te wachten op reactie. Het gaat bijna altijd goed als je een mail stuurt, dus dat is raar.

Het kan ook zijn dat zijn of haar e-mailadres veranderd of verwijderd is. Heb je nog andere manieren waarop je contact met die persoon kunt krijgen?

Groetjes,

Geen_Naam
Net als Geen_Naam zegt. Het is super lastig om een bevestiging te krijgen of hij gelezen is of niet. Niet elke provider doet dit nog. Alleen een reactie van diegene zelf kan dan helpen denk ik vanaf jouw kant?

Wel echt vervelend voor je dat je niks hoord zeg! Al helemaal omdat diegene zoveel voor je betekend. het is zo jammer dat we eigenlijk als 'buitenstaanders" je ook niet echt kunnen helpen behalve hoop inpraten.

Reageer