Vraag

is dit zelfbeschadiging???

  • 5 October 2023
  • 4 reacties
  • 138 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

hoi

ik heb 2x mijzelf gekrast in mn arm, er kwam geen bloed uit, maar het voelde heel erg fijn! Ik dacht gewoon heel ff niet aan zelfmoord en voelde me niet zo rot….

maar is dit zelfbeschadiging??

ik heb het aan mijn mentor verteld, en volgende week gaan we er wat uitgebreider over praten, en mijn ouders zijn er ook achter gekomen…

doeii


4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi, het is heel goed dat je hier hulp voor zoekt en er over praat. Dat weet ik in elk geval zeker! 👍 het klinkt makkelijk en zo bedoel ik het niet, maar het zou zo mooi zijn als je jezelf 'heel' kon laten. Zet 'm op en sterke daarmee! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Anoniempjuh ofz,

Fijn dat je het er met je mentor over gaat hebben. 

Volgens mij is dat wel zelfbeschadiging.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +3

het was wel heel fijn, een poosje geleden zei die dus in een gesprek dat ik maar van mn weekend moest gaan genieten, dus ik: ja misschien wel ja. maar ik bleef zitten. hij zegt: je blijft zitten, dat betekend dat je nog iets kwijt wil, of niet?

toen heb ik uiteindelijk opgeschreven dat ik dat gedaan had…

ik zat er best wel mee, en niemand wist het…

volgende week gaan we er dus wat uitgebreider over praten. (hij vroeg aan mij of ik een onderwerp had voor de volgende x, toen heb ik een berichtje gestuurd dat ik het hierover wilde hebben)

ik ga vlgnd wk ook weer met de leerlingenbegeleider praten, maar moet ik dit ook tegen hem zeggen?

groetjes...

Reputatie 6
Badge +3

Je kan het er best met je leerlingbegleider over hebben op mijn school hebben ze ook een geheim houdings plicht. En je begeleider kan je vast helpen om er verder van af te komen en/of hulp te zoeken. 

En verder nog een tip als je weer slecht gaat voelen zoek iemand die je goed vertrouwd en vertel het aan hem/haar/het (ik weet verder geen andere dus sorry als ik het verkeerd zeg of iets mis) want dat geeft ook een opluchting.

Groet...

Reageer