Skip to main content

hoi allemaalll,

Ik had een vraagje. Ik ben een meisje van 14 jaar en heb nu een bmi van 16,5. Ik eet elke dag rond de 500-900 kcal (yoghurt in de ochtend en avondeten, geen lunch alleen soms een stukje komkommer tussendoor), doe elke dag workouts waar ik altijd veel kcal mee verbrandt en ik heb zo'n boekje waar ik altijd bijhoudt wat ik eet en hoeveel kcal erin zitten. Ook voel me vaak schuldig als ik eet en sta ik vaak op de weegschaal. Ik dacht dat eigenlijk iedereen dit wel had totdat er allemaal mensen bij het omkleden bij gym zeiden dat ze echt al mijn ribben konden zien en dat mijn botten uitstaken en dat ik super dun was. Ik trok me er toen niet zoveel van aan  alleen nu twijfel ik of het wel goed is wat ik doe. Hebben jullie maybe tips ofzo? tyy

Hoi, ik vind dat je wel heel erg focust op het verbranden van calorieën. Volgens mij is dit niet echt normaal, ik die het zelf in ieder geval niet. Misschien kan je een keertje gaan praten met je huisarts, die kan denk het beste inschatten of je een eetstoornis hebt of niet.


Reageer