Skip to main content

hoi oke, ik ging zegmaar zoenen etc en ik zei ik wil geen sex maar uiteindelijk heb ik het wel gehadd.. niet heel lang ofz het was opzich ook nog wel oke maar is dit verkrachting?? letmeknow!! xx

Heyhai, 

Als de persoon rond jou leeftijd is dan is het eigenlijk geen verkrachting, als persoon waarmee  je seks hebt gehad 18+ is dan is dit strafbaar.

Meeste noemen het aanranding, je kunt een aangifte doen bij de politie.

Hopelijk helpt dit jou!


Nou kijk.  Verkrachting is het ongewenst seksueel binnendringen van het lichaam door een ander (Bron: Wikipedia). Jij zei dat je geen seks wilde, AKA geen seksuele binnendringing van het lichaam door een ander. Dit is daarna toch wel gebeurt, waardoor het ongewenst werd en dus verkrachting is geworden.
Dat je het daarna wel oké vond staat los van het feit dat hij, tegen jouw wil in, seks met jou heeft gehad.
Dit is dus inderdaad verkrachting (tenminste, in mijn POV).


Heyhai, 

Als de persoon rond jou leeftijd is dan is het eigenlijk geen verkrachting, als persoon waarmee  je seks hebt gehad 18+ is dan is dit strafbaar.

Meeste noemen het aanranding, je kunt een aangifte doen bij de politie.

Hopelijk helpt dit jou!

Verkrachting heeft niet alleen de regel van 18+.


Hey hallo als je je het niet wou dan is het  verkrachting en voor de duidelijkheid als iemand je de schuld ooit gaat geven dat het jouw fout was dan heeft die het kompeet fout !!!! 


Reageer