Skip to main content

Hallo ik ben 13 jaar en moet elke dag met de trein naar school nou is dit geen probleem en komen er ook wel wat mensen naast me zitten waar ik me meestal niks van aantrek maar vanochtend zat er een man naast mij wat eerst niet zo erg was maar na een tijdje begon hij aan zijn wat ik dacht been te zitten later kwam ik er achter dat hij stijf was en aan zijn penis zat niet lang daarna ging hij ook met zijn hele hand zijn broek in en legde zijn tas op schoot hij bleef me steeds aan kijken maar ik bevroor en wist niet wat ik moest doen na een tijdje was hij wel gestopt maar ik voelde me nogsteeld zeer oncomfortabel ik heb de hele dag met een slecht gevoel in mijn buik gezeten had geen eetlust en wist ijgenlijk niet of ik er een probleem van moest maken of niet ik heb het nog niet echt iemand verteld maar zit er wel erg mee. 

Hoi  ! Als hij dat heeft gedaan lijkt me dat niet kloppen nee. Kun je het met je ouders hier over hebben ?  Of op school ? Want dit is iig niet de bedoeling  lijkt mij.  Als je er mee zit zou ik er wel over praten hoor. Maar hij heeft dan niet aan je gezeten maar wel iets gedaan wat niet hoort / mag vind ik.  Goed dat je het verteld in elk geval !

Groetjes liefs Julian X


Heyy!

 

Ja, het is natuurlijk wel een beetje apart. Ik zou het wel tegen iemand vertellen, je ouders ofzo. En anders je mentor op school? If miss heb je vertrouwens personen op school waar je het tegen kan vertellen.

 

Gr. Juul


Hoii,

Dit is echt super naar! Misschien kun je het vertellen aan je ouders of aan je broer(tjes) of zus(jes) als je die hebt? En is er geen manier dat je met de fiets naar school kan? Of dat je ouder(s) je brengen met de auto?

Gr. Annoniem_meisje 


Hii dit vind ik echt heel apart, hij heeft gelukkig niet aan je gezeten maar geilen van een kind is echt verkeerd. Miss kun je dit gewoon aan je ouders vertellen en evt vragen of en voortaan met de auto naar school gebracht kan worden als er nog een keer zoiets gebeurt :(

 

succes met alless 


Reageer