Skip to main content
Vraag

is dit positief?

• September 12, 2025
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Dus ik zit in het middelbaar en mijn beste vriendin is nu van school veranderd. Iedereen is wel lief en leuk tegen mij maar heb niet echt super veel aansluiting… vandaag hadden we sportdag en iemand zei zo voor de grap ‘ iedereen is autistisch behalve Tess’ en dan zei iemand anders die naast mij zat (zij is super lief) dat is echt waar zij heeft nog nooit iets fout gedaan :) ik weet dat dit lief bedoeld is maar ik vond het nogal dubbel want het voelde bij mij alsof het neerkwam dat ik gewoon weinig inhoud heb. wat denken jullie? Is dit positief of eerder negatief? En wat kan ik nu best doen? groetjes Tesssie 💕💕

2 reacties

• September 12, 2025

Zien als positief.

Ik heb dit ook maar als je het positief ziet word het er alleen maar beter op.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 13, 2025

Ik denk dat het positief bedoeld was: dat meisje wilde jou neerzetten als iemand die lief en betrouwbaar is. Dat het voor jou dubbel voelt is logisch, want “nooit iets fout doen” kan ook klinken alsof je weinig inhoud hebt. Je hoeft je daar niet te hard op te focussen: als je af en toe je eigen mening of grapjes deelt, zien mensen vanzelf meer van wie je bent. Dus: positief bedoeld, maar gebruik het als kans om jezelf wat meer te laten zien. 💕

xx liefs Wolf 🐺