Skip to main content

ik heb de laatste tijd veel gedoe met mn ouders en met namen mn vader . onze elektrische step is gestolen en dat is volgens hem mijn schud en zoon beetje alles wat fout gaat in het huishouden komt door mij volgens hem. hij heeft ook mn telefoon ipad en horloge afgepakt zodat ik geen contact meer kan hebben met mn vriendje en gewone vrienden ik haat hem en door hem krijg ik het gevoel dat iedereen beter af is zonder mij soms wil ik gewoon verdwijnen weg gaan uit deze wereld en hopen dat ergens anders de mensen mij beter behandelen elke keer als hij in de beurt is ben ik bang want hij heeft me ook meerdere keren een "corrigerende tik” gegeven gwn slaan dus en ik weet niet meer wat ik er mee aan moet want ik heb het gevoel dat het en keer uit de hand gaat lopen mijn moeder vind trouwens dat ze 1 lijn moet trekken met hem en is het er dus gwn mee eens kan iemand mij helpen is dit normaal?

Hoi, nee dat klinkt niet als normaal. Je krijgt straffen voor dingen waar je niks aan kunt doen en slaan is nooit okè vind ik. Misschien kun je eens hier kijken:

https://veiligthuis.nl/  

Of een keer bellen of chatten met de kindertelefoon, staat rechts bovenaan deze pagina. Zij kunnen je adviseren wat je kunt doen want je mag zeker hulp vragen ! Heel veel sterkte !

Groetjes liefs Julian X


thnx k ga zeker eff op die website kijken k ben btw wel heel eg bang dat als k er met iemand over praat dat ik dan uit huis geplaats wordt niet dat het zo heel heftig is maar daar ben ik gwn bang voor 


Hoi, met deze mensen kun je altijd vrijblijvend praten en ook anoniem, dus je hoeft niet bang te zijn dat er meteen allerlei dingen gebeuren die je niet wilt :)

 


Ik ben het helemaal eens met de reactie hierboven , k geef je wel een tip zelfmoord heeft geen zin dan kun je nog beter uit huis worden gezet (klinkt een beetje stom) maar dan kun je nog terecht bij vrienden of familie, als je vader je hard slaat kan het zelfs mishandeling zijn en kan je naar de politie.

Succes!


Reageer