Vraag

is dit normaal

  • 13 March 2020
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Badge +1

Is het normaal dat je minder goeie zin hebt in de avond? Ik heb vaak dat ik rond de avond me best depri voel en weet niet waarom. Ik heb nog niet zo heel lang geleden gehad dat ik me gewoon slecht voelde. Ik heb toen hier ook een topic gestart en de tips hebben best wel geholpen. Maar het voelt gewoon alsof het langzaam weer terugkomt...


3 reacties

Heyy, ik snap het echt! In de avond denk ik ook over veel dingen na en denk ik vaak negatief. Ik vind dat ook erg vervelend. ‘s Avonds ga ik ook veel twijfelen.  Ik zou als ik jou was nadenken over dingen in de ochtend of middag, dan denk je veel positiever over dingen. 

Ik snap echt je gevoel en ik heb hier ook last van, dus ik hoop dat je wat aan deze tips hebt! Liefs, Naira193 :heart:

Heyo,

Dat is vrij normaal hoor. Ik heb dat zelf ook. Volgens mij is het zo dat je 's avonds veel meer vrije tijd hebt om te gaan nadenken over wat er goed en fout gaat. 

Probeer voor in de avond voldoende afleiding te vinden, zodat je niet tot weinig tijd hebt om te gaan piekeren.

See ya!

Spookyzx. 

ik snap wat je bedoelt, zodra het avond word heb je teveel tijd over om na te denken over zulke dingen. probeer afleiding te zoeken, iets wat jij leuk vindt en makkelijk alleen kunt doen. dit heeft mij ook deels geholpen x

 

Reageer