Vraag

Is dit normaal?

  • 17 February 2019
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Een vriendin van me heeft ooit een relatie gehad met iemand, die heet Leo, en elke keer dat ik nu een foto laat zien van Leo doet ze heel overdreven en dramatisch. Laatst had ze letterlijk gekotst toen ik een screenshot liet zien van Leo's profiel. Ze is daarna flink boos op me geworden, waarna ik haar expres een foto liet zien van Leo, als grap zegmaar, want ik dacht dat ze voor de grap zo boos deed. NEE dus. Ze sloeg heel hard haar hoofd tegen de wc bril en viel bewusteloos. (Schoolwc's)
Ik weet niet wat ik met haar aan moet, er is iets goed mis met haar...

Heeft iemand tips? Wat moet ik doen? Leo is mijn vriendje??¿

5 reacties

Hoi

Wat naar dat je vriendin zo hevig reageerde op een foto van Leo. Het lijkt me goed om hier met haar over te praten. Wie weet wordt ze opener is zo'n gesprek, en vertelt ze waarom ze zo overstuur werd. Kunnen jullie goed met elkaar praten?

Groetjes
Kenshin
Hoi,

Wat nu overdreven lijkt, hoeft niet per se overdreven te zijn. Misschien zijn er vervelende dingen tussen je vriendin en Leo gebeurd, waardoor ze zo heftig reageert.

Misschien kun je aan je vriendin, op een rustig moment, vragen of er iets is gebeurd. Je kan dit eventueel ook aan Leo vragen, als je hem vertrouwt (wat ik wel denk, want het is je vriend).

Verder zou ik voor nu even geen foto's van Leo laten zien, voor je weet wat er is gebeurd tussen hen.

Gr. Pin
Ik ben het eens met Pin, ik denk ook dat er iets is gebeurd toen zij samen waren en daarom wil ze er waarschijnlijk liever niet aan herrinerd worden in de vorm van een foto. Maar mij lijkt het inderdaad een goed idee om hier op een rustig moment over te praten.

Succes!
Ik wilde erover praten maar ze braakte me onder waardoor ik op haar braakte en nu is ze boos op me
Dat klinkt niet zo fijn. Was ze ziekjes of denk je dat dit ook met Leo te maken heeft?

Reageer