Is dit normaal

  • 15 November 2018
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Haii

ik ben vaak moe en vooral ook duizelig ik slaap wel goed maar heb geen lange concentratie en ook vaak moe en heb soms het gevoel alsof ik bijna ga flauwvallen nou hangen daar wel meer dingen aan vooral met stress dat ik van mijn mentor gekregen heb gehoord dat docenten dachten dat ik moest afstromen en hier zit ik ook nog wel mee ?

Is dit normaal dat ik dit heb ??

4 reacties

Heey,

Nee dat is niet helemaal goed. Het kan zijn dat je door stress moe wordt en dat je je concentratie verminderd. Dat heb ik zelf ook best veel. Maar niet zo als dat jij dat hebt. Misschien moet je het allemaal net even iets rustiger doen? Kan je dat misschien met iemand over hebben? Je mentor of je ouders,

Heb je al met je mentor het erover gehad over je cijferlijst? Want misschien valt het allemaal wel reuze mee. En hebben de mensen dat gezegd om te proberen jouw nog iets meer je best te laten doen? En ik weet niet hoe dat precies gaat maar is het mogelijk om überhaupt voor het einde van het jaar al af te stromen?

Nou ja. Het is denk ik voor nu wel handig als je het allemaal dus iets rustiger aanpakt. Zodat die stress die misschien helemaal niet nodig is dat die weggaat. En praten kan natuurlijk nooit geen kwaad.

Gr: Upp.
Het kan misschien verstandig zijn om een huisarts te bezoeken.
Die kan jou wat meer vertellen over wat er aan de hand kan zijn en die kan jou uiteindelijk ook zekerheid en mogelijk een oplossing voor deze situatie bieden.
Nouja, alleen als het flauwvallen en de vermoeidheid een fysieke oorzaak heeft.
Hii, het kan zijn dat je bijvoorbeeld te weinig ijzer in je bloed hebt zitten. Daar kan je ijzertabletten voor nemen.
EEen tijd terug zat ik ook niet kekker in mijn vel en voelde me de hele dag moe ookal sliep ik genoeg. Ik heb mijn hele routine omgegooit. Ipv. Dat ik om half 11 ging slapen ging ik om 9 uur slapen en ipv. Om 7 uur op te staan sta ik on 4/5 uur op. Dit hedft goed geholpen bij mijn.
Hoop dat je je beter gaat voellen.
Succes
Ik zal hiermee langs de huisarts gaan, ik heb dot zelf vaak gelezen, kan inderdaag stress. Maar coor duidelijk toch maar even langs de dokter

Reageer