Vraag

is dit handig wat ik doe? ADVIES?

  • 16 November 2019
  • 61 reacties
  • 696 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, 

ik voel me alweer een tijdje gewoon zo klote… heb nergens zin in… ik zeg steeds me leerlingbegeleider af en ben dom heb ook gewoon me oude mentor geappt en gezegd mevr kan ik stoppen met de gesprekken met me leerlingbegeleider.. want ik zei ik voel me gewoon goed dit en dat… ik loog tegen haar… want ik voel me echt niet goed.. maar wil niks tegen haar zeggen… en mijn oude mentor zoekt steeds contact op met me… moet bijv bij haar zitten soms met werken… ik heb gewoon zoveel aan m’n hoofd… m’n vriendin is bezig met haar zelf… alleen maar 1 naam leeft nog voor haar waar ze elke x ruzie mee heeft en omdat ik ook dingen aan m’n hoofd heb… heb ik niet echt goed kunnen vragen of het wel goed ging met haar blijkbaar… want mijn vriendin appte me en zei allemaal Dingen… ik dacht na en dacht best negatief over mezelf over rare dingen… over kan ik niet voor een trein springen en zal het pijn doen blabla omdat ik zo Vol zit met woede en verdriet die ik niet goed kan uiten geen idee of iemand anders dat ook heeft? ... ik werd boos op mezelf en heb best vaak tegen de muur geslagen omdat ik boos werd… ten eerste omdat ik niks kon doen, ten tweede omdat ik mijn vriendin niet heb geholpen ten 3e omdat ik een egoïstisch kreng ben die dan alleen op dat moment aan zich zelf denkt… maar ik probeer me zo in te houden om niet zo boos of wat dan ook te doen tegen mensen maar wat doe ik dan…. gewoon zo geïrriteerd aan mensen… ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen en ik wil het graag tegen niemand zeggen wat ik heb of aan denk… en mijn oude mentor zegt ook gewoon dat ik vrolijker ben enz dus blijkbaar kan ik best goed acteren… maar ja ik mag niet stoppen met de gesprekken, maar mag wel steeds 2 weken tussen zitten dus dat ik iedere maand 2x gesprek heb als ik het zo goed heb uitgerekend…  maar ja wie heeft tips of wat dan ook??

bedankt voor het lezen en srry voor het dikke verhaal!!

 

groet sophie

 


61 reacties

 

Hoi,

nou ik weet het niet… denk er best negatief over dus dat ze dan denkt gewoon zovan flikekr op ofz… en ja het is idd tenslotte me oude mentor en mijn vertrouwenspersoon… want zij heeft dus geregeld dat zij mijn vertrouwenspersoon blijft… omdat ik moeilijk mensen vertrouw en ik praat niet graag over mezelf dus ja drm… dus dat ik niet 1000 verhalen tegen andere zeg want dat kan ik niet want ben een moeilijke prater maar me oude mentor weet wel veel dingen… maar veel haar nii steeds storen met dingen…

 

Groet Sophie!!

Aangezien je oude mentor regelde dat ze je vertrouwenspersoon kan blijven, vermoed ik dat ze deze taak met plezier op zich neemt. Daarbij denk ik dat ze, moest ze de gesprekken niet meer fijn vinden, dat eenvoudigweg zou aangeven. Wees gerust: als je het moeilijk hebt, mag je volgens mij gerust op haar afstappen.

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge +1

Hey

ik denk dat je last heb van een depressie. Praat erover met iemand die je vertrouwd! Dat helpt echt! Diegene kan je dan nog extra tips geven over wat je het beste kan doen.

 

hoi,

nou dat mag ik hopen en op zich weet ik wel dat ik altijd naar haar toe kan komen… maar ja het is gewoon k*t ofz… maar dat ligt echt puur aan mij… 

groet sophie

 

hoi, 

mag ik misschien een vraag stellen en dat is waarom denk je dat?? nou ben niet echt iemand die praat en ja ik weet het niet.. 

groet sophie!

Reputatie 1
Badge +1

 

hoi,

nou dat mag ik hopen en op zich weet ik wel dat ik altijd naar haar toe kan komen… maar ja het is gewoon k*t ofz… maar dat ligt echt puur aan mij… 

groet sophie

Het is ook kut en sommige dingen gaan gewoon soepel in het leven en andere dingen niet. Misschien kan je met haar gaan praten omdat ja misschien kom je er dan achter waarom ze dat doet maar dat kan ook weet typisch ik zijn😂😂😂

groetjes van victoria

Reputatie 1
Badge +1

 

hoi, 

mag ik misschien een vraag stellen en dat is waarom denk je dat?? nou ben niet echt iemand die praat en ja ik weet het niet.. 

groet sophie!

Hoi

ik zit zelf ook in een soort depressie en ik weet uit ervaring dat je er dan juist niet over wil praten met iemand. Kijk nu app je dit wel en je vraagt om advies en dat is al echt een supergrote stap🤓 zou ik echt niet hebben gedurfd! Maar als je bijvoorbeeld hierover met je moeder gaat praten of iemand anders die jij vertrouwd en vraagt of diegene dit geheim kan houden en dat je dan gaat prAten hierover kan niet alleen opluchten, maar diegene kan je ook tips geven om wat je met beste vriendin het beste aankan. Misschien denk je dat je haar echt heel goed kent maar is dat helemaal niet zo! (Ik zeg maar wat hoor) dus praat er echt met iemand over! (Je kan ook naar een huisarts gaan klinkt echt heel raar maar dan krijg je hulp vanuit de huisarts) 

Groetjes van victoriA

 

Hoi, 

nou ik weet niet echt of ik een depressie kan hebben… maar ik twijfel zelf ook altijd hoor of ik haar moet appen….  en soms ben ik dom om hem te verwijderen… dan zegt me oude mentor zeg maar wat je wilde zeggen… jaa ik snap precies wat je bedoeld… maar ja het lukt me gewoon niet en wordt ook gewoon moe van mezelf omdat ik zoiets niet doe…. nou me ouders weten helemaal niets van alles… hoeven ze ook echt niet te weten…. want ja thuis gaat het ook niet echt al te best… en ja ik heb een leerlingbegeleider gehad maar ja die spreek ik niet meer als je die verhalen wilt lezen wrm enz lees hier boven een beetje….

 

groet sophie!

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, 

nou ik weet niet echt of ik een depressie kan hebben… maar ik twijfel zelf ook altijd hoor of ik haar moet appen….  en soms ben ik dom om hem te verwijderen… dan zegt me oude mentor zeg maar wat je wilde zeggen… jaa ik snap precies wat je bedoeld… maar ja het lukt me gewoon niet en wordt ook gewoon moe van mezelf omdat ik zoiets niet doe…. nou me ouders weten helemaal niets van alles… hoeven ze ook echt niet te weten…. want ja thuis gaat het ook niet echt al te best… en ja ik heb een leerlingbegeleider gehad maar ja die spreek ik niet meer als je die verhalen wilt lezen wrm enz lees hier boven een beetje….

 

groet sophie!

Hoi 

ik begrijp wat je bedoelt en het hoeft natuurlijk niet dat je het zegt tegen iemand maar het kan wel helpen. Een depressie begint meestal bij iets kleins wat dan steeds groter word. Dus het is wel goed om erover te praten maar het hieft natuurlijk niet!

groetjes van victoria

 

Hoi, 

bedankt voor je reactie en voor de tip… ik zal kijken wat ik ga doen…

groet Sophie

Reputatie 1
Badge +1

Geen dank

Reageer