hallo allemaal,
ik heb dus niet zo lang geleden een vriendengroepje gekregen en daar zit dus ik een meisje in. hoe ik haar precies heb leren kennen is eventjes niet zo relevant en te lang verhaal voor dit.
alleen ik begin vermoedens te krijgen dat ze misschien geen goede vriendin kan zijn (alweer) ik wil dus niet de vriendschap beëindigen maar ik weet niet wat ik moet doen hier is de situatie:
- ze vraagt nooit hoe het gaat, ik doe dat wel bij haar alleen zij niet bij mij.
- als ik verdrietig ben of me niet zo lekker voel neemt ze me niet serieus eigenlijk, als ik dat vertel dan reageert ze ironisch.
- ik was laatst een meisje iets aan het vertellen over een handige app voor school cijfers alleen toen wou zij ook iets zeggen en riep ze dingen zoals ‘hou je bek’ of ‘dat doet er niet toe’, nu kan het zo zijn dat ze dat als grapje bedoeld maar het is gewoon niet netjes.
ik weet niet wat ik moet doen maar ik zou wel graag vrienden willen blijven alleen ik heb al zoveel neppe vrienden gehad, dat ik het er helemaal klaar mee ben.
groetjes,
saar