Vraag

is dit dan toch de beste keuze?

  • 19 February 2024
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Heyy lieve persoon,

De laatste periode is er veel gebeurd in mn leven ( dit staat ook in het vorige topic van mij) maar ik zeg het even nog kort. Ik ben dus verliefd geworden en dat is best serieus, ik vind deze meid speciaal. Ik ben dan wel jong maar toch weet ik zeker dat ik met haar een toekomst aankan, maar ik heb het gezegd en dat ging fout, ze wou niks. Ik wou haar de wereld geven maar heb deze kans niet eens gekregen. Maar ik ben dus nogsteeds verliefd. Ook laten al mn vrienden me stikken ze verraden me en brengen dingen over me de wereld in die niet eens kloppen. Ook ben ik dagen alleen, en ik probeer wel dingen te doen maar ik kan nergens meer ook maar een klein beetje plezier in vinden. Ik loop elke dag rond met een neppe lach want een echte lach heb ik al een tijd niet meer gehad. Ook gaat het slecht op school en ja das kut.

Nu is mijn vraag dus als je zo weinig hebt en alles eraan hebt gedaan om iets te krijgen maar het lukt gewoon niet. Is het dan gewoon beter om te gaan? Ik bedoel niemand mist mij en ik ga echt niet veel kwijtraken want ik heb niks, en kom op 1 persoon in deze wereld die toch al niks toevoegt, die kunnen we toch wel missen?


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi ik_weet_niet,

 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Ramon (De Kindertelefoon) 

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb me ook een tijd zo gevoeld, en voel me nog steeds een beetje zo… maar echt het komt wel goed, en probeer gewoon zoveel mogelijk plezier te beleven in wat je doet, kijk ik vind school ook echt super saai maar als je dan gewoon toch probeert het leuk te vinden en dan (als je iig 1 goeie vriend hebt) gewoon kloten dan komt het wel goed, en natuurlijk zal je gemist worden als je weg gaat, je moet blijven, anders ga ik je missen!

kijk mijn crush wilt wel beste vrienden zijn, misschien kan jij ook zoiets proberen? 

heel veel suc6 en sterkte!!!

Reageer