hoi, ik had toen ik net 13 was een vriendje , hij was super lief alleen er kwam veel ruzie en drama bij kijken dus zijn we op een gegeven moment uit elkaar gegaan . na een week besefte we eigenlijk dat we elkaar miste en zouden we gaan afspreken om het uit te praten en weer “verkering” te krijgen om het maar zo te zeggen.
het was nog voordat school begon en we waren in een bos en we begonnen heftig te zoenen maar dat vond ik nog niet zo gek, alleen later begon hij aan mijn billen te zitten en daarna ging hij in mijn broek en ondergoed. ik durfde niet te zeggen dat ik het echt niet chill vond ookal vroeg hij het wel, maar ik kon niks anders zeggen dan ” ja hoor” ookal stond ik te huilen. daarna draaide hij mij om en begon hij aan mijn borsten te voelen en vroeg weer “vind je dit goed” maar ik kon geen nee zeggen want ik bevroor. even later ging z’n hand omlaag en toen kon ik dat nog weg duwen en toen was het ook klaar, want we moesten naar school. ik had op dat moment niet door wat dat met me zou doen want nu 3,5 jaar later zit ik er nog steeds mee.
nu is alleen m’n vraag is dit aanranding want hij heeft t echt wel vaak gevraagd alleen durfde ik geen nee te zeggen…
xx L