Skip to main content

Ik weet niet of ik dit aanranding kan noemen, maar ik zal vertellen wat er is gebeurd.

 

Ik was dus met mijn vriendin naar het zwembad gegaan, leuk toch? Dat was het ook, totdat we buiten in de jacuzzi’s gingen zitten. Er waren drie jacuzzi’s, wij zaten in de middelste. De jongens aan onze linkerkant vroegen de hele tijd om onze snaps, en of we een avondje wat wilden doen (als je snapt wat ik bedoel). Ze schatten ons waarschijnlijk in als 14, ik hoor dat heel vaak, maar ook dan kan het niet. Toen hun jacuzzi ging leeglopen, probeerden ze bij ons er in te komen. Daarna, toen we even later van de glijbaan gingen, heeft een van de jongens geprobeerd mijn topje weg te trekken. Ze zaten de hele tijd aan onze lichamen, overal. Aan onze armen, maar ook onze kont. 

 

Ik zit hier dus mee, heeft iemand tips om hier overheen te komen? Ik durf nu dus niet meer in mijn bikini naar het zwembad te gaan, en dat is niet fijn.

 

Fijne dag nog verder, 

T <3
 

 

Hii! Wat een vervelende ervaring! Wat die jongens deden was tegen jou zin in dus dan is het in ieder geval grensoverschrijdend gedrag en volgens mij ook aanranding. Durf je er misschien met iemand over te praten dan kan namelijk erg opluchten want ik snap dat je er mee zit. Wat vonden je vriendin er eigenlijk van en hoe gaat het nu met haar? Misschien kan je het er nog eens met haar over hebben? Je kan ook altijd een keer met iemand van de kindertelefoon bellen of chatten daar kunnen ze je ook goede tips geven. Sterkte en liefs van mij!


Ik adviseer je heel erg om dit met je ouders te bespreken, want dit is gewoon aanranding en strafbaar! Als je weet wie die jongens zijn kunnen je ouders aangifte tegen hun doen want dit kan echt niet. Ik vind het heel erg voor je dat jou dit is overkomen!

zoals iemand hierboven ook al zei, kun je inderdaad ook met de kindertelefoon bellen of chatten zodat zij je kunnen helpen.


Reageer