is dit aanranding?

  • 2 February 2021
  • 6 reacties
  • 125 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

mijn oom raakte me aan en kwam te dicht bij ik heb er over gehuild en was bang en heb mezelf gesneden maar is dat het wel waard is het wel aanranding 

wat vinden jullie?

help me xo


6 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Purpleflower,

niets is het waard om te gaan snijden, wat heb je er aan? Je oom kwam te dicht bij je en raakte je aan, en dan moet jij jezelf opeens gaan snijden? Dat klopt toch niet.

Het is niet leuk dat je je hier zo vervelend door voelt. Kan je er met iemand over praten? Mij helpt het altijd om te chatten met de kindertelefoon, maar misschien vindt jij bellen wel fijner. Of wil je het er gewoon met je vrienden of mentor over hebben. Ik denk dat je je hier beter door voelt.

Denk je dat je oom het expres heeft gedaan? Het is inderdaad aanranding als iemand zonder dat je het wilt aan je (wat intiemere) plekken zit. Als je niet denkt/zeker weet of je oom het expres heeft gedaan zou ik je oom erop aanspreken. Als je het wel zeker weet moet je het er echt  met iemand over hebben, lijkt mij. Bij wie voel jij je veilig? Zelfs al is het de buurvrouw, het helpt echt.

Heel veel geluk!

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 3
Badge +1

zo lief bedankt voor je tijd ik weet 100% zeker dat mijn oom slechte bedoelingen heeft hij raakte me aan en toen er iemand binnen kwam vloog hij naar de andere kant van de kamer het snijden geeft op luchting maar ik ga er mee (proberen) te stoppen dat chatten ga ik ook proberen heel erg bedankt paardebloem ik waardeer je!

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Purpleflower,

ik weet 100% zeker dat mijn oom slechte bedoelingen heeft hij raakte me aan en toen er iemand binnen kwam vloog hij naar de andere kant van de kamer

Ja oké, dat klinkt wel alsof hij beseft dat hij schuldig is. 

het snijden geeft op luchting maar ik ga er mee (proberen) te stoppen

Ik snap heel goed dat het opluchting geeft, maar het is gewoon niet de juiste manier. Dus supergoed dat je gaat proberen te stoppen! Je kan als je agressie voelt (geen idee of dit zo is) heel hard in je kussen stompen. Of je maakt een tekening (lekker lelijk:stuck_out_tongue_winking_eye:) van je oom en verscheurt hem/gooit er steentjes naar. Dit zijn dingen die geen kwaad kunnen maar wel opluchten. Zo kan ik er nog wel een paar bedenken, en jij ook denk ik.

dat chatten ga ik ook proberen

Goed bezig!

Echt goed dat je naar het forum bent gekomen! Ik waardeer jou ook Purpleflower!

 

Groetjes,

Paardebloem

Badge +1

Hey Purpleflower,

Dat je bent aangerand door je oom is heel ernstig en het beste is om erover te praten met je ouders of iemand anders die je vertrouwd. Het kan namelijk echt niet dat andere mensen jou aanraken terwijl jij dat niet wilt. 

Ik wil dat je weet dat hoe je je voelt heel normaal is. Als je jezelf snijdt is het omdat je je slecht voelt, daar hoeft een reden niet eens erg voor te zijn. Eigenlijk is niks het waard is om jezelf te snijden of op een andere manier jezelf pijn te doen. Je zou jezelf nooit pijn moeten doen, je moet juist van jezelf houden.  

Je moet echt met iemand praten die je vertrouwd, misschien voel je je daarna wel veel beter en opgelucht.  Ik hoop dat je hier iets aan had.

Groeten,

Venus

Reputatie 3
Badge +1

Lieve @marmar123 marmar ik heb hier zeker wat aan gehad ik ga praten met mijn vriendin met mijn ouders praten kan niet die heb ik momenteel namelijk niet ik woon bij mijn oom en tante heel erg bedankt heel lief van je……...:kissing_heart:

Reputatie 3
Badge +1

Hoi Purpleflower,

ik weet 100% zeker dat mijn oom slechte bedoelingen heeft hij raakte me aan en toen er iemand binnen kwam vloog hij naar de andere kant van de kamer

Ja oké, dat klinkt wel alsof hij beseft dat hij schuldig is. 

het snijden geeft op luchting maar ik ga er mee (proberen) te stoppen

Ik snap heel goed dat het opluchting geeft, maar het is gewoon niet de juiste manier. Dus supergoed dat je gaat proberen te stoppen! Je kan als je agressie voelt (geen idee of dit zo is) heel hard in je kussen stompen. Of je maakt een tekening (lekker lelijk:stuck_out_tongue_winking_eye:) van je oom en verscheurt hem/gooit er steentjes naar. Dit zijn dingen die geen kwaad kunnen maar wel opluchten. Zo kan ik er nog wel een paar bedenken, en jij ook denk ik.

dat chatten ga ik ook proberen

Goed bezig!

Echt goed dat je naar het forum bent gekomen! Ik waardeer jou ook Purpleflower!

 

Groetjes,

Paardebloem

zo lief dat er nog mensen mij willen helpen! :blush: ik ga het allemaal proberen!

Reageer