Skip to main content

hi….

ik weet het niet meer.

mijn beste vriendin heeft zelfmoord gepleegd en nu  zie ik het zelf niet meer zitten.

ik moet ook vanmijn school af omdat ik het nietkan

en ik weet bijna zeker dat mijn andere vriendinnen nep zijn en dat ze aleen met me zijn omdat ze me zielig vinden.

Hey, ik snap dat je het moeilijk hebt!! En heel jammer van je vriendin, is het gelukt bij haar of? Zo niet kun je haar misschien helpen door haar te steunen, je kunt dan op 113 kijken of er wat tussen staat zodat je haar kan helpen.? En probeer veel leuke dingen te doen. Ga dingen doen met vrienden als dat kan? Dus dingen doen waar je blij van wordt. Waarom kun je school niet doen? En jammer van de fake vrienden! Je bent niet zielig, niemand is dat. Ik zag ook dat je snijden erbij hebt gezet, ik struggle zelf ook met snijden..  weet niet hoe ik daarmee mee stop.. maar ik wens je veel succes en liefs toe, 

groetjes,

E


Hoi @anoniempjemeteenvraag

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

JanneB van De Kindertelefoon


Heyyy

Ik vind het echt heel erg voor je. Probeer met je ouders/kindertelefoon/je echte vrienden te praten. 

 

Echt heel veel sterkte😘


Hey, ik snap dat je het moeilijk hebt!! En heel jammer van je vriendin, is het gelukt bij haar of? Zo niet kun je haar misschien helpen door haar te steunen, je kunt dan op 113 kijken of er wat tussen staat zodat je haar kan helpen.? En probeer veel leuke dingen te doen. Ga dingen doen met vrienden als dat kan? Dus dingen doen waar je blij van wordt. Waarom kun je school niet doen? En jammer van de fake vrienden! Je bent niet zielig, niemand is dat. Ik zag ook dat je snijden erbij hebt gezet, ik struggle zelf ook met snijden..  weet niet hoe ik daarmee mee stop.. maar ik wens je veel succes en liefs toe, 

groetjes,

E

 

@Vinera 

Er staat in het topic dat het gelukt is.

Liefs @NoahLovesYou 


LUISTER ALSJEBLIEFT NAAR MIJ: NIET ZELFMOORD PLEGEN ALSJEBLIEFT ALSJEBLIEFT 😞 :(

Nee maar het is  het niet waard, ik snap dat het moeilijk is, maar ik beloof je het komt goed. Dit is maar een klein stukje van je leven geef alsjeblieft niet op, je gaat later echt een leuk leven hebben vertrouw me. Aan alles is een einde. Ik wil je graag helpen, zolang je maar geen zm pleegt. Kan je meer uitleggen wat er aan de hand is? 

Veel sterkte en liefs en geluk en success van

Sinasappelbroodje.

 


Reageer