irritante bff?

  • 15 March 2022
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hayhay    \( Ű . Ű)/  

Ik heb dus een paar problemen met m'n bff :/ 

 

1. Ze scheld steeds e dat is irritant.

2. Ze laat me vaak links liggen.

3. Ze vergeet me soms.

4. Ze negeert me vaak.

5. Ze gaat alleen met haar " VRIeNden "  of gwn nieuwe bff s   :(

6. Ze gaat altijd vragen : " gaAt Het? " terwijl ze fucking goed weet dat dat niet is.

 

Kan iemand helpen?????

Moet ik de vriendschap verbreken????

Ik heb geen andere vrienden-

 

Xx en hulpvol meisje 


3 reacties

het spijt me dit te moeten zeggen, maar ik denk dat dit niet echt een goede vriendin is…

Reputatie 7
Badge +9

Hey, 

Ik denk dat ze toxic is, maar kun je misschien een lijstje maken van de positieve dingen die ze doet?

Ze lijkt me eigenlijk geen goede vriendin, echte vrienden vergeten elkaar nooit en schelden elkaar niet uit, misschien als grapje, maar lijkt dat doet ze vgm niet in jouw geval. Ze behandelt jou niet geweldig. 

Je kan er misschien met haar over praten. Of je kan haar langzaam laten vallen. 
Wees in elk geval niet bang om haar te verliezen, je zult later sws een betere vriend vinden!

Groetjes, Sano07

Hoii,

 

Ze is geen goede vriendin denk ik.. Vraag aan haar of ze meer tijd/aandacht aan jou wilt besteden en of ze wat aardiger kan doen. Iedereen verdient een 2de kans toch? Ik had mijn vriendin ook een 2de kans gegeven en nu heb ik een crush op haar! Dingen kunnen raar lopen in het leven.. en als de 2de kans niet goed gaat geef dan ook geen 3de want 2 kansen js genoeg!:)

 

Gr. Annoniem_meisje 

Reageer