iritante ouders

  • 13 May 2021
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hey ik ben een meisje van 14 jaar en ik zit in de 1ste ik zat vorig jaar ook in de eerste maar ik was blijve zitten omdat me cijfers te laag waren

mijn ouders doen er zo irritant mee elke keer als ik een 6 haal ofz gaan ze gelijk boos worden en ik ben zo van het is toch een voldoende. Ze zeggen altijd je leert nooit, we zien je nooit leren, maar ik leer wel alleen ik ben gewoon altijd in me kamer. Oh ja nog een irritatie mijn ouders zeggen ook altijd van altijd in je kamer zitten niks anders te doen dan op je telefoon te zitten je praat nooit met ons. Ik bedoel als jullie nooit zo irritant doen of tegen mij gaan schreeuwen omdat ik in me kamer zit tuurlijk zou ik komen maar ja enige wat jullie doen is hele dag ruzie ik bedoel als jullie elkaar haten neem dan gewoon een scheiding ofz. Soms slaan me ouders me ook irriteert mij ook wel maar laatste paar maanden niet meer maar het probleem begon van daag ergeren te worden dus. Het is bijna het einde van het schooljaar en je mag 4 toetsen herkansen dus ik zei zo van ik ga van deze 4 vakken toetsen herkansen, mijn ouders zeggen gelijk waarom ga je herkansen he als je beter leert dan hoef je niet te herkansen. Ik bedoel wat voor kwaad heeft het om te herkansen , niks. Ik zei dat en toen zei ik oké weetje wat vanaf nu zeg ik zulke dingen maar niet meer, jullie maken alleen maar ruzie met mij en ja toen gingen met ouders helemaal schreeuwen want je doet niks je leert niks bla bla bla. 
ik wil gewoon zo snel mogelijk 18 worden zodat ik niet meer in deze gekke huis meer ben

 


3 reacties

heel vervelend om te horen dat je het niet goed kan vinden met je ouders.

wat is precies je vraag? of wou je gewoon ff je verhaal kwijt?

groetjes

Reputatie 2
Badge +1

beste @anoniempje_09726173 ,

 

Wat naar om te lezen dat je je niet fijn voelt in de situatie van nu.

Is er een vraag of een onderwerp waar je graag tips of een antwoord op wilt?

En mag ik vragen hoe je leert? in blokken of alles in één keer achterelkaar?
Want als je studietips wilt zou ik zeker de ‘pomodoro’ methode aanraden.

misschien dat dat je kan helpen, en het geruzie tussen jou en je ouders kan verminderen.

groetjes

username_unknown

Reputatie 6
Badge +7

Ik ga vanavond even een pizza bestellen.  Terwijl ik wacht ga ik koken, dan laat ik het aanbranden, dan gooi ik het weg.  En dan wordt de pizza bezorgd en kan ik eten. 

Dit is het slimste idee toch?

Ik had natuurlijk ook mijn eten niet kunnen laten aanbranden.   Of als het gebeurt kan ik altijd nog pizza bestellen. 

Jij hebt het al over je herkansing voordat je het eten hebt laten aanbranden.

Reageer