IQuit

  • 10 November 2018
  • 4 reacties
  • 267 Bekeken

Reputatie 2
Badge +9
Hallo allemaal die geïnteresseerd is/was in mij,

Zoals de titel al zegt. Ik stop. Nee nog niet met leven. Maar met de Kindertelefoon.

En waarom?

Omdat ik niet 100% eerlijk ben geweest tegen jullie en de KT. Het grootste gedeelte wat ik hier heb gedeeld is echt eerlijk. Ik heb echt last van suïcide en ik heb echt schizofrenie. Ik zie echt schimmen, ik heb iedereen altijd echt willen helpen, ik heb echt in een psychiatrische ziekenhuis gezeten, ik heb echt een poging gedaan en alles wat ik daar aan vertelde. Ik heb echt me droom vriendin gevonden


Oké, maar wat is dan niet echt?

Ik heb gelogen over me leeftijd. And Why?

Zoals ik in een van me topics al is deelde heb ik al 4/5 jaar last van suïcide. Vorig jaar rond deze tijd. Maakte ik voor het eerst een profiel aan hier. Ik werd ondanks me leeftijd (18 jaar) super geholpen door vele mensen. Ik voelde eindelijk dat er iemand was die wel naar me wou luisteren en me steunde. In december werd ik 19. En dat betekent dat je weg moet bij de KT. Het ging niet goed. Ik kon nergens heen met me problemen en propte dat allemaal op. Ik merkte dat ik niet zonder de KT kon. Dus ik maakte een nieuw acc aan onder de naam Mr.S een jongen van 17 jaar.

Natuurlijk heb ik wel gekeken naar andere forums. Zoals FOK. Een heel groot forum maar het voelde niet als de KT. Hier voelde het zoveel persoonlijker. Een klein vast groepje die je helpt en waar je mee kon praten. Ik kon eindelijk me verhaal weer kwijt.

Ik heb dit jaar zoveel steun gehad van iedereen hier. Ik ben om mensen gaan geven en zag ze als me vrienden en voor mij is dat nog steeds. Jullie zijn zo fantastisch. Ik heb iedereen zijn of haar achtergrond wel gelezen. En ik vindt het zo knap dat jullie dan toch in staat zijn om iemand de steun te geven die ze nodig hebben.

Maar als je echt om mensen geeft, dan worst zo'n leugen als dit te groot. Ik heb geen zin om te liegen. Ik heb een baan en het is super me leven is nog steeds niet zoals ooit hiervoor. Maar het wordt beter stukje voor stukje. Ik wordt over een maand alweer 20 jaar. En het is mooi geweest. Ik moet nu opzoek gaan naar een "volwassenen" forum.

Het spijt me echt verschrikkelijk! Het maakt me ene kant wel verdrietig om zo afscheid te nemen. Jullie mogen natuurlijk boos zijn verontwaardigd, terecht is het.

KT.

Jullie zijn fantastische mensen wat jullie als organisatie hebben opgericht is zo mooi en zo fijn. Ik heb dit jaar ontzettend veel hulp en steun ontvangen door jullie. Jullie helpen iedereen waar en zover het mogelijk is. Ga vooral zo door want jullie zijn top!

En ook tegen jullie wil ik sorry zeggen voor dit. Ik ben geen kind meer, dus ik hoorde hier niet te zijn! Jullie gaan uit van het goede van de mens en die heb ik jullie niet gegeven! Het spijt me!


Ik hoop dat jullie allemaal gaan genieten van jullie mooie toekomst!

Gr: Mr.S.

4 reacties

Dat was inderdaad misschien niet zo handig.
Echter vind ik het niet erg.
Gezien jouw situatie was het natuurlijk aantrekkelijk om hier te komen.
Op zich wel leuk om te horen dat mensen het hier prettiger vinden dan op andere fora, maarja...

Het was leuk om je "gekend" te hebben en ik wens je veel succes verder.
Hoi Mr.S,

Aan de ene kant vind ik het fijn dat je hebt gelogen over je leeftijd, aan de andere kant vervelend. Als je niet had gelogen, had ik je nooit "leren kennen" en had ik ook geen "afscheid" van je hoeven nemen.

Toch ben ik wel veel blijer dat ik je wel heb leren kennen.

Uiteindelijk komt er overal een eind aan. Uiteindelijk moeten we allemaal afscheid nemen hier.

Ik vind het wel jammer dat je je account echt gaat verwijderen. Dan verdwijnt je profiel dus ook van het forum :(

Ik ben in ieder geval blij om te horen dat je positief afsluit. Het gaat de goede kant op en dat is fijn. Ik hoop dat je situatie alleen maar meer blijft verbeteren en je een mooie toekomst tegemoet gaat (met Sophie). En ik ben blij/trots dat de KT daarbij heeft geholpen, al was die bijdrage misschien maar minimaal (je hebt het uiteindelijk natuurlijk zelf gedaan!).

Een Pooh quote om het af te sluiten:
If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart, I'll stay there forever.

Gr. Pin
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Ik wou jullie nog even bedanken voor alles, jullie hebben mede geholpen met het verbeteren van mijn situatie. Mijn toegang zal wel binnen nu en 1 uur worden ontzegt.

Bedankt!

Gr:Mr. S
Hoi

Fijn om te horen dat je je geholpen voelde op het forum. Je bent door moeilijke momenten gegaan, en ik kan me voorstellen dat je dan steun zoekt op bv. dit forum, ondanks je leeftijd.

Bedankt dat je hier zo veel gedeeld hebt. Je bent altijd dankbaar geweest voor reacties en was ook erg behulpzaam naar anderen toe. Je hebt me ook een hoop geleerd i.v.m. schizofrenie e.d.

Excuses aanvaard. Ik snap het wel. Ik hoop dat je, naast je omgeving, ook steun vindt op een forum waar je nog heel lang op kan.

Het was heel fijn je te kennen. Ik hoop dat het steeds beter met je gaat.

Groetjes (en ook maar een knuffel)
Kenshin

Reageer