introductie week kan ik misschien niet heen

  • 20 August 2021
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Ik ga bijna naar de eerste klas maar moet misschien de introductie week missen door corona en moet hier met iemand over praten. Misschien heeft iemand zin om reactie achter te laten 


3 reacties

Oei, das inderdaad niet zo fijn, maar in de introductieweek leer je meestal toch niks, je wordt voorgesteld aan iedereen, en leert wat over de school/regels, dus je mist echt niks belangrijks. 

dus je mist echt niks belangrijks. 

Dat lijkt op het eerste gezicht misschien wel zo, maar in de praktijk mis je zeker wel wat leuke dingen. Je leert elkaar over het algemeen al een beetje kennen (zeker in de losse sfeer van de introductieweek.

Echter, je kan het niet helpen dat je hem mist. Het is niet zo dat je schooljaar gedoemd is te mislukken omdat je dit gemist heb. You got this!

Reputatie 1
Badge +1

Een goede vriendin van mij heeft het halve schooljaar gemist doordat ze een hersenschudding had maar alsnog kwam ze goed mee met de klas. Dat zal jou ook lukken. Die week stelt eigenlijk niet zo veel voor. Alleen je mentor zien en de kinderen wat leren kennen. Maar je hebt nog een heel jaar of misschien wel twee om ze te leren kennen. Succes in de eerste:)

Reageer