Vraag

intakegesprek schoolmaatschappelijk werk

  • 23 March 2020
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Badge

Hoi, 

Ik heb een vraag. Van mijn docent moest ik naar het school maatschappelijk werk. Eerst was ik hier blij mee. Maar nu is de afspraak vrijdag, en begin ik zenuwachtig te worden en heb ik geen idee wat ik er allemaal moet doen. 

mijn vraag is nu ook hoe gaat een intakegesprek met school maatschappelijk werk? Wat voor vragen krijg je allemaal? 
 

 


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

heeyy,

ik heb zelf geen idee hoe dat gaat, sorry. Wil je vertellen wat de reden is dat je daar naartoe moet? Misschien kan je alles opschrijven wat je tegen diegene wil zeggen. Waarschijnlijk word je best vrijgelaten daarin. Weet je trouwens zeker dat de afspraak doorgaat met deze coronacrisis?

 

greetzzz Daniëlle

Badge

heeyy,

ik heb zelf geen idee hoe dat gaat, sorry. Wil je vertellen wat de reden is dat je daar naartoe moet? Misschien kan je alles opschrijven wat je tegen diegene wil zeggen. Waarschijnlijk word je best vrijgelaten daarin. Weet je trouwens zeker dat de afspraak doorgaat met deze coronacrisis?

 

greetzzz Daniëlle


Ik moet daarheen omdat mijn mentor zich zorgen maakt kwa hoe het met mij gaat. Het gesprek doen we nu telefonisch dus het wordt sowieso anders dan normaal. Vindt dit dus ook spannender omdat ik deze persoon niet ken en daar dus wel dingen tegen moet vertellen. 

Reageer