Vraag

Insta, vriendin


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hii,

Ik had in januari een insta account aangemaakt waar ik echt (!!) kwijt kon over hoe ik me voelde enzo. Nou dus op de een of andere manier kwam ik erop een vriendin tegen, die had ook een insta sccount erop aangemaakt. Nou dat suoer toevallig maar toen ze erachter kwam dat ik het was, ik kwam er ongever een dag daarvoor achter dat zij erachter kwam, is ze meteen naar onze mentor gestapt.

Daar heb ik zoveel gezeik mee gehad. Maargoed, mijn ouders en mentor geloofden dat dat gewoon een domme fout mee en dat ik er niks mee bedoelde.

Nu had ik dus een paar maanden daarna een nieuw insta account aangemaakt. Omdat ik daarzo kon zijn wie ik echt was en ik met mensen erover kon praten. Nu is die vriendin daar ook achter gekomen door dat ene account en zegt ze dat ze miss weer naar onze mentor gaat maar dat ze even na moet denkne.
Ik was al van plan om het volgend schooljaar aan iemand te vertellen, en dat wou ik echt (!!!) doen. Ik hoop zo erg dat ze me gelooft en anders ga ik eerst proberen smoesjes te verzinnen of me er gewoon aan toe te geven. Ik moet nog even kijken.
Maar als ze het nu verteld is het al hellemaal kut omdat de vakantie eraan komt en ik nog maar twee schooldagen heb. Morgen een hiawatta gebeuren en donderdag boeken inleveren.
En mijn moeder heeft vandaag weer onderzoeken en morgen de uitslag dus dat is al hellemaal kut.

Ik weet niet meer wat ik moet doen.

Liefs,
Lise

30 reacties

Ik kan niet meer zo'n nieuw insta acc meer maken anders belt de moeder van een vriendin van me de mijne en dan heb ik zo'n groot probleem!!!
Ik kan niet meer zo'n nieuw insta acc meer maken anders belt de moeder van een vriendin van me de mijne en dan heb ik zo'n groot probleem!!!
Dan doe je het op dit forum.
Nee... Je kunt hiezo niet privé chatten, en ik ga hierop geen teksten posten.
Oké,

Op dit forum kun je wel teksten posten. Daar is dit forum een goede plek voor: om nieuwe verhalen te posten. Je kunt helaas alleen chatten met de Kindertelefoon. Ik heb op internet gezocht naar alternatieven voor Instagram en kwam op deze website: https://alternative.me/instagram

Daar vindt je onder andere Facebook en Twitter, maar ook andere, minder bekende sites.
Teksten zijn geen verhalen.

Ohh oke

Reageer