Skip to main content

inspiratie en hobby's gezocht

• July 6, 2025
  • 4 reacties
  • 36 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

zoals in eerder topic genoemd in een leegte gevallen na lang ziek te zijn geweest. Ik kon niks meer toen en zoek nu eigenlijk gewoon naar dingen om te doen/die me inspireren. 

Ik ben bijvoorbeeld begonnen met het schrijven van een verhaal (verwacht dat het ongeveer 20 duizend woorden zal gaan worden) Zoek nog naar dingen die ik dan uiteindelijk met het verhaal kan doen. bijvoorbeeld een leuke kaft erbij maken of het kunnen verkopen of delen met andere ofzo (weet alleen allemaal niet hoe)

ook post ik nu vaak weer tekeningen en schilderingen op instagram. dat doe ik al 3 jaar, maar het lag nu al even stil. 

Ik zou graag van jullie ideeën willen horen om te doen. Ook nu de vakantie er aan zit te komen. gewoon hobby's mogen zoals scrapbooking, haken, fotograferen mag. Maar ben eigenlijk vooral op zoek naar wat grotere projecten. dat verhaal schrijven en tekeningen posten is daar al een voorbeeld van. Maar ben opzoek naar meer. 

Zit er ook weer aan te denken zelf gemaakte dingen te verkopen op etsy. Deed het een tijd ook op instagram (ik verkocht zelfbeschilderde dingen zoals tassen of kaarten), maar heb het uiteindelijk weg gehaald, omdat ik het ongemakkelijk vond dat iedereen om me heen wist dat ik het deed. Niet heel erg bij iedereen, maar gewoon sommige. ik weet alleen niet wat dan te verkopen op etsy, wil iets anders nu dan eerst, want heb dat wel achter me gelaten. En weet ook niet hoe etsy werkt ofzo. 

4 reacties

Lev
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 6, 2025

Ik ken iemand die knuffels, sleutelhangers, kleding (vooral mutsen) en allerlei dingen haakt. Is wel leuk denk ik!  En misschien kun je tekeningen/schilderijen op aanvraag gaan maken? Dan heb je echt een project/doel.  Of sommige mensen maken sieraden.

clownsvisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • July 6, 2025

Je kan je verhaal proberen uitgeven, of aan de bib geven. Een tweede verhaal schrijven?

Forum|alt.badge.img+1

@clownsvisje hoe werkt dat een verhaal uitgeven. 

het is ook niet een heel boek zegmaar. ik verwacht dat het zo'n 20000woorden gaan woorden en dat is lang niet zoveel als een heel boek

clownsvisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • July 8, 2025

@anoniempje77778888  Aangezien je verhaal best kort is wordt het misschien moeoilijk om uit te geven bij een uitgeverij. Maar je kunt zelf een paar kopietjes maken of laten maken. Ik denk dat er ook een uitgeverij of drukkerij k weet ni is die je boek pas afdrukt als het gekocht wordt dus dat kost geen geld. 

Hoe lang of kort het ook is, het blijft een boek. Je kan ook verschillende verhalen schri​jven en die dan tot 1 bundel maken. Maar alleen als jij daar zin in hebt en dat wil.

Groetjes

clownsvisje