Skip to main content

Incontinentie en ABDL

• July 20, 2026
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+6

Ik heb het idee dat voor sommige mensen ABDL verkeerd wordt begrepen. Of ik ervaar dat misschien zo… ik lees dus wel vaker dat mensen de voorliefde voor luiers niet snappen en het echt raar vinden (wat ik zelf ook wel kan begrijpen). Maar de mensen die wel deze gevoelens hebben hebben er niet voor gekozen deze gevoelens te hebben het is echt een soort geaardheid. Ik zelf heb ook gevoelens die worden gelinkt aan ABDL. Voordat ik hier over vertel wil ik even iets uitleggen 

ABDL zijn eigenlijk twee losse dingen AB (Adult Baby) en DL (Diaper Lover). Een Adult Baby is een volwassene die zich fijner voelt in de rol van een baby en zich ook zo kleed en gedraagt (zo kan je ook even ontspannen aan de grote boze buitenwereld). En een DL is iemand die graag luiers draagt zonder dat hier medische noodzaak voor is. Het dragen van de luiers kan seksueel opwindend voor ze zijn maar voor veel mensen is het ook gewoon een gevoel van geborgenheid en veiligheid.

Nu mijn verhaal ik heb al mijn leven lang incontinentie-problemen. Ik ben ‘s nachts nog nooit droog geworden en overdag maar korte droge periodes gehad daardoor heb ik de noodzaak om incontinentie-luiers te moeten dragen. Ik heb dit lange tijd erg lastig gevonden om te accepteren (en vind dat steeds nog wel eens lastig). Omdat je er toch mee om wilt gaan ga je op internet zoeken en kom je zo ook de ABDL-community tegen. Ik las er wat over en vond het eigenlijk allemaal wat gek. Maar om de een of andere manier kon ik de dingen die ik gelezen had niet uit mijn hoofd krijgen. Hoewel ik het wel “vreemd” vond ging ik me wel steeds meer verdiepen in het onderwerp. En dit was uiteindelijk zo ver dat ik eigenlijk wel eens klein wilde zijn. Ik weet niet precies waarom maar als ik mezelf klein voel dan kan ik beter omgaan met mijn incontinentie-problemen. Het is eigenlijk een soort coping denk ik. Ik heb nog steeds dat ik vaak in mijn broek (luier) plas. Voor iemand van 15 jaar is dat afwijkend (raar, beschamend, enz.) maar voor een klein kind is het dat niet. Daarom voel ik mij denk ik graag klein als ik dan geplast hebt geeft dat niet. (Oke ook als ik mijn echte leeftijd ben geeft dat ook niet maar toch voelt het anders).

Dit is hoe ik mij incontinentie combineer met ABDL en dit was geen keuze van mij het was iets wat gewoon in mij zit alsof het een geaardheid is.

Ik vraag me af hoe anderen hun ABDL ervaren en of hun ook weten wat deze gevoelens voor ze betekenen? Misschien als anderen hun gevoelens kunnen beschrijven dat anderen “ons” dan beter begrijpen? 

Gewoon benieuwd wat de ervaringen zijn van anderen…

(Ik wilde gewoon even mijn gevoelens en gedachten delen…)

Seashell 😘

2 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 20, 2026

Ja ik snap je wel ik heb het ook ik voel me meer ab om even uit de boze en drukke leven van nu te stappen en even klein te zijn ik gebruik daar me speentje voor.

Ik word er rustig van en gelukkig weten mijn vriendin en me moeder en zusje het ook.

Soms ziet me zusje het ook en ze weet mijn speentje te vinden dus gaat ze die pakken en zegt gebruik hem zus je hebt het nodig. 

Dus ja als iemand het fijn vind moet ze het doen alleen me luiers is net het zelfde als bij jou ​@Seashell  door incontinentie probleem 

Dus voor mij is dit gewoon om rustig te worden en even nergens aan te denken.

LEGOMASTER2
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 21, 2026

ik ben het met ​@NN15000 en ​@Seashell  eens het is gwn het zelfde als een jongen die op hobbyhorsing zit hij doet wat hij wil de een vind het raar en de ander niet de een die doet dit om rustig te worden en ik pak me speen iedereen is anders dat dat maakt de weereld mooi en ik snap dat mensen het mis raar vinden maar zie je me boeien reageer dan gwn niet behalven als je iets niet snapt maar ga niet doen zo van eeuw die draagt een luier somige mensen kunnen of willen er niks aan doen.

gr🙃