Vraag

Inbreker stond naast me bed

  • 27 May 2017
  • 2 reacties
  • 203 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Gister om 4 uur dichtende is er ingebroken bij de woning van me oma. En ik en me pa logeerde bij me oma omdat we moesten werken daar in de buurt. Om 4 uur is er schijnbaar een dief via de balkon naar boven geklommen en via de open deur van het balkon naar binnen gegan. Toen is die door de woonkamer gelopen waar mijn pa lag te slapen en daarna naar de slaapkamer waar ik en me oma lagen. Hij heeft een paar cm van mij vandaan naast me bed gelopen en heeft me spullen gejat en dus ook me dure eigenbetaalde mobiel. Ik merk nu dat ik best wel angstig heb geworden bij het idee dat die vent naast me heeft gestaan en dat ik niet eens wakker ben geworden. Alleen me pa werd wakker vanwege de geluiden en dacht dat het me oma was die naar de wc moest. Ik slaap slechter en ben steeds bang dat er weer iemand naast me bed staat. Daarnaast ben ik al achterdochtig persoon van mezelf.

2 reacties

Als het een Android telefoon is kun je via mijn apparaat je telefoon terugvinden
Als het een Apple telefoon is kun je via zoek mijn iPhone je telefoon terugvinden
Ik hoop dat dit helpt gr jelle

Weten je ouders van je angsten? Misschien werkt een psycholoog of een slot op je deur? Ik weet niet wat jij wel en niet wil, maar dit kan ik je meegeven.

Reageer