Skip to main content

Ik ben vroeger heel erg gepest en blijkbaar haten mensen me zo erg dt e het nodig vonden om me in elkaar te slaan ik was op een pleintje bij mij in de buurt en hun waren daar ook ze gooiden wat tegen me aan en ik vroeg waarom ze kwamen dichterbij (ze waaren met 5 denk ik) en een van hen begon me zo hard te schoppen tegen mijn boven been hij schopte we 10 keer en elke keer verklappen mijn been weer toen zij een van de anderen jongen w8 ik neem het wel over ik weet dar ik het harder kan en hij begin me te schoppen tegen de zijkant van men knie ik weet niet meer wat er daar n gebeurden maar ik ben thuis gekomen. Maar ik moelde me zo dom ik kan niet eens terug geslagen of zo ik verstijfde. Noem ik dit in elkaar geslagen worden of niet.

Hoi. Dit is meer dan genoeg reden om aangifte te doen bij de politie hoor.  Dit is gewoon regelrechte mishandeling. Overleg het eens met je ouders als dat kan ? Of je mentor?  Of neem voor advies eens contact op met de politie op 0900 8844. Daar kun je vrijblijvend heen bellen zonder verplichtingen.  Want dit mag gewoon niet en dit verdien jij ook zeker niet.  Ik hoop dat je hier wat mee kunt ! En heel veel sterkte!

Groetjes liefs Julian X


Hoi. Dit is meer dan genoeg reden om aangifte te doen bij de politie hoor.  Dit is gewoon regelrechte mishandeling. Overleg het eens met je ouders als dat kan ? Of je mentor?  Of neem voor advies eens contact op met de politie op 0900 8844. Daar kun je vrijblijvend heen bellen zonder verplichtingen.  Want dit mag gewoon niet en dit verdien jij ook zeker niet.  Ik hoop dat je hier wat mee kunt ! En heel veel sterkte!

Groetjes liefs Julian X

 

 

 

Ik denk dat ik geen aangiften meer Kan doen want hwt is 3 jaar geleden en ik heb helemaal geen bewijs


Oh sorry dat had ik niet in de gaten, excuus. Maar je zit er nog mee ? Want dan is het wel goed om er over te praten.

 


Reageer