Beste allemaal,
Als eerst wil ik jullie bedanken voor het klikken op mijn topic. Ik heb namelijk een dilemma. Laat me beginnen bij het begin. Sinds kleins af aan wil ik al in een film of een serie spelen. Ik ben op dit moment 14 en sinds mn 10e ingeschreven bij allemaal castingsbureau’s. Vandaag heb ik eindelijk een mail gekregen met het verzoek of ik in een documentaire wil spelen. Tuurlijk wil ik dat! De opnamedagen zijn deze zomer in FRANKRIJK! Dit is een stukje waar de film overgaat:
“Voor de feel-good-zomer-documentaire zijn we op zoek naar drie bijzondere en openhartige meisjes tussen de 12-14 jaar die graag vertellen over wat er in hun hoofd om gaat en over hoe ze denken over van alles en nog wat! De film zal drie heel verschillende meisjes volgen tijdens hun vakantie met hun familie op een camping in Frankrijk. In de documentaire volgen we wat ze mee maken. Misschien worden ze verliefd? Alles kan! We willen uiteindelijk een eerlijke film maken die gaat over de liefde, over vriendschap, verwachtingen. “
Er zijn helaas wel een paar nadelen:
- Vorig jaar (2020) konden we niet op vakantie naar Marokko (oudergeboorteland) door covid. Onze vlucht is verplaatst naar dit jaar dus. De opnames zijn in de zomer (het moment dat ik in Marokko zou moeten zijn).
- Het gaat over liefde. Als er romantische dingen gebeuren of wat dan ook ziet IEDEREEN dat. Mijn familie, leraren etc. Het is best taboe in mijn familie dus ik ben daar best bang voor.
- Er staat dat het met je hele gezin moet???????? Ik schaam me doooood voor mn familie dat gaat dus niet gebeuren (of is het een on-set familie?)
- WELKE GEHEIMEN ?????
Maar als ik op vakantie ga mis ik een grote kans. Heeft iemand tips?
Av bedankt,
anoniem