Skip to main content

In de war, wat moet ik met twee vrienden? (Te druk, voel me buitengesloten)

• May 22, 2026
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+1

Ik ben een beetje in de war over iets, dus ja.
Ik heb nu twee vrienden, E en L en daar ben ik heel blij mee. Alleen is het voor mij nu een beetje ingewikkeld. Ik kan niet een hele dag buiten (of trouwens ook binnen) zijn met vrienden. Dat is te druk en dan raak ik overprikkeld. Ik wil wel met zowel E als L dingen doen, alleen het liefst apart, wat vaak niet zo werkt. Alleen als we nu met z'n drieën zijn voel ik me soort van buitengesloten. L is een enorme kletskous, en stelt dan E allemaal vragen en dan sta ik er maar wat bij:/ en we waren met waterballonnen en die moesten gevuld worden, alleen wilde E eerst en L dan en steeds opnieuw, waardoor ik er maar 1 heb kunnen vullen uiteindelijk. En zowel E als L wilden niet nat worden, wat resulteerde in dat alle ballonnen op mijn werden gegooid, wat natuurlijk ook niet zo gezellig was. Dus ik was doorweekt, E helemaal droog en L zo goed als droog.
E heeft mij nu via een appje gevraagd iets te doen en dat wil ik heel graag, alleen wanneer ga ik dan met L? Neem ik die mee? Of niet? Wanneer kan ik dan met L? Ik heb geen idee. Vind het nogal stom dat ik hier zo mee zit..

Doei doei👋🏼

1 reactie

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • May 22, 2026

Hey lieve ​@Yusa ,

Snap wel dat je hier mee zit hoor, is logisch! Herken het ergens wel een beetje (de left out voelen dan vooral). Maar 1-op-1 afspreken is ook prima als dat fijner is, dus dat je dan de ene keer alleen met E afspreekt en een andere keer alleen met L :)