in de war, wat moet ik doen, HELP!!!

  • 9 March 2020
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo allemaal!

Hier ben ik weer! 

Het is al een tijdje geleden dat ik hier voor het laatst ben geweest. De meesten van jullie weten waarschijnlijk wel dat ik mishandeld word door mijn moeder. Dat is echt al een tijdje geleden, dat ze me heeft geslagen.  Ik wil alleen wat raad. 

 

Ik worstel al een tijdje met mezelf, en dat kan soms heel erg oplopen tot een huilbui enzo. Er zit me iets dwars, maar ik weet niet wat. Ik heb ook veel stress, waardoor ik  mijn menstruatie in februari (dat rijmt ook nog) heb overgeslagen. 1 van mijn beste vriendinnen doet een beetje raar. En daar irriteer ik me aan. Ze is niet zo rijk en woont in een huurhuisje. Terwijl mijn andere vriendin in een villa woont. Dat is voor haal heel erg naar natuurlijk maar het gaat om kleine dingen. Als ik naast mijn villa vriendin loopt, duwt ze me weg zodat zij naast haar kan lopen. Ze stinkt ook naar zweet. Ik wil eigenlijk de vriendschap met haar verbreken. Maar weet niet zo goed hoe ik dat moet doen.  Zoals ik al eerder zei, worstel ik met mezelf, over school en mijn cijfers. Ik heb laast een 5 gehaald voor een Engels luistertoets. 

Ik doe mezelf pijn om mijn nare gevoelens te verminderen. Maar het helpt niet. Dus ben ik ermee gestopt. Ik vind mijn leven erg ingewikkeld, en als ik als foetus (baby’tje dat nog geen baby’tje is) had kunnen kiezen om dit leven te hebben , had ik absoluut nee gezegd. Ik probeer verder te gaan met mijn leven. Wat ik ook echt ga proberen. Jullie hoeven niet perse te antwoorden, behalve als jullie raad, en hetzelfde gevoel hebben. Ik zal het fijn vinden als wat meer mensen zouden reageren. Ik ben allang blij dat iemand dit heeft gelezen. Wel alvast bedankt!

x secretGirl


3 reacties

Hoi

 

Wat vervelend dat je last hebt van een hoop dingen. De stress bijvoorbeeld. Niet fijn dat deze een invloed begint te hebben op je gezondheid. Houd je lichaam maar goed in de gaten, zodat je na kan gaan wat de stress met je doet. 

 

Bij het verbreken van een vriendschap is het van belang om goed uit te leggen wat de redenen achter het verbreken zijn. Op die manier heeft dit meisje een idee van wat er bij je speelt, en op welke vlakken ze zich eventueel kan verbeteren. 

 

Zou je op school aan kunnen geven wat er aan de hand is? Stress en nare gevoelens kunnen je schoolresultaten namelijk sterk beïnvloeden. Zou je bij een docent of vertrouwenspersoon terecht kunnen? De kans is groot dat deze je hulp zullen kunnen aanbieden. 

 

Gr. Kenshin

Heyy

Zo is het tienerleven nu eenmaal, een grote puinhoop. Als je de vriendschap verbreekt, zoals je idd wilt doen, kun je erbij zeggen dat het niet aan haar ligt, zodat het voor haar ook een beetje makkelijker wordt. En die ene 5 voor Engels, SO BE IT! we maken allemaal wel eens slechte toetsen hoor! Dat is helemaal niet zo erg !

Hoop dat je er wat aan hebtt

Kaas123

Badge

Heyy

Goed dat je gestopt bent met jezelf pijn doen! Ik zou die vriendin wel uitleggen waarom je de vriendschap wil verbreken, anders gaat zij zich misschien ook onzeker voelen, en ik leef mee in je gevoelens.

success!

Reageer