Skip to main content

heyy allemaal ik weet op dit moment niet zo goed hoe het met me gaat want deze laaste paar weken waren heel moeilijk voor me want eerst kwam op mijn verjaardag iemand die als een grote broer voor me is in het ziekenhuis te liggen door een herseninfarct en ligt daar nogsteeds en donderdag had mijn vader van 37 een hartinfarct dus daar schrok ik heel erg van en ik voel me echt hartstikke kut en prima tegelijk en dat maakt me echt in de war tbh ik ben ook gestopt met eten maar gelukkig ken ik iem die me daarmee helpt (als ik niet eet gaat ze het 100% me keel in drukken haha) ik praat ook best veel met haar ondanks ons leeftijdsverschil (9jaar) ze is als een zus voor me maar op dit moment wil ik wel met dr praten over dat mijn zm gedachten weer terug zijn en dat ik weer sh maar ik weet niet hoe dus tips worden gewaardeerd <3

Wow wat super heftig allemaal! Lijkt me ook schrikken ja als ineens mensen die je kent een herseninfarct krijgen.. Mss omdat je afleiding zoekt dat je je daarom op sommige momenten prima voelt? 

Heel goed dat je wil praten met die ene 'grote zus' voor je. Zeker blijven doen! Voor tips om het haar te vertellen kun je haar mss appen en zeggen dat je haar iets wil vertellen dat je best spannend vind en dan het vertellen? 

Succes en sterkte! 

Liefs 

Anoniem789 

Heyy,

Wat heftig allemaal! Dat is ook wel heel veel negativiteit in een klap zeg en het is ook niet gek dat je nu even niks met je gevoelens kan! Wat mij wel heeft geholpen in hele negatieve momenten is het opschrijven van mijn gedachtes dat helpt mij om mijn hoofd te legen dus misschien kan je dat proberen?

En echt super knap dat je praat met je voor je gevoel grote zus over hoe je je voelt blijf daar vooral mee doorgaan! Qua tips daarover sluit ik me aan bij ​@Anoniem789! :)

Sterkte!💖

Liefs, ItsJustMe <3

Reageer