Skip to main content

In de problemen met best friend, help😓

• January 25, 2026
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Hey daar ben ik weer en deze keer maak ik me echt druk. Mijn best friend heeft iets verteld laatst en zei niet dat het een geheim was ofzo, maar dat was het blijkbaar wel. Maar ik heb het al aan m'n ouders en zus verteld want het leek me gewoon alledaags en ja. Ik wilde ook een geheim vertellen vandaag: wat ik wil worden later. En dat is heel wat voor mij om te zeggen. L bracht ter sprake dat hij/zij te vertrouwen is want mijn crush is ook nog een geheim en we zijn gewoon bff's die alles vertellen en geheim houden. En toen zei L dat dat dus ook een geheim was. En ik was weer heel eerlijk en zei: dat wist ik niet en ik heb het al verteld. 

L zei: "ik ben woedend" maar keek niet boos maar ook niet blij. Ik heb me miljoen keer verontschuldigd en gevraagd hoe ik het goed kan maken. L praat ook over andere dingen gewoon dus lijkt niet heel boos. Maar met iemand anders schijnt L ook geen vrienden meer te zijn omdat een belofte is verbroken. En L is mijn enige vriend 😓 Ik moet helaas net weg en L zei: "We praten er morgen wel over". Dat klinkt misschien als een botte zin, maar L zei het wel gewoon normaal. 

Ik moet van L hoe dan ook tegen mijn ouders en zus zeggen dat het een verzinsel was, maar wat als ze dat niet geloven? Ik voel me echt schuldig en naar, maar ik weet zeker dat er nooit een belofte is geweest dat ik het niet mocht zeggen, ik hoorde het gister voor het eerst. 

Wat kan ik doen? Ik voel me echt k*t erover😥

Liefs Yusa 😘

2 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • January 29, 2026

Het is goedgekomen. 🙂 Ik heb maandagmiddag een brief aan L geschreven, met nog wat coole spulletjes erbij zoals stickers en veren. L heeft me vergeven. En ik heb verteld wat ik wil worden. L vond het niet raar, enige wat die als raar beschouwt is koninklijke konten afveger😅 Werd dus juist cool gevonden. Ik ben best blij.

Liefs Yusa 😘 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 29, 2026

Hoii lieve ​@Yusa, gelukkig maar!😊😘