Vraag

In de knoop met mijn gevoelens

  • 29 March 2021
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Badge

Hey, goedenacht ondertussen hier!

ik zit dus zwaar in de knoop met mijn gevoelens, ik ben een jongen van 15 en vind zowel een vriendin van mijn beste vriendin leuk, zowel als de knappe postbode bij ons in het dorp, die trouwens begin de 20 is.

ik ben erg aan het twijfelen, mijn beste vriendin weet dit al en zegt dat ik nog geen keuze hoef te maken, maar ik wil wel al graag een keuze maken.

 

dankje voor je antwoord,

Dubble0Seven


4 reacties

Hey daar!

Zoals je beste vriendin al zegt, je hoeft natuurlijk helemaal niet snel een keuze te maken. Leer ze allebei een beetje kennen, ga wat leuks met ze doen!

Als je ze wat beter kent, en je al wat langer met ze omgaat kun je een keuze maken.

Groetjes!

Badge

Hey Mier, Thanks voor je reactie!

ik bedoelde hiermee eigenlijk een keuze tussen het zijn van homo of hetero, en ik weet dat bi een optie is, maar ik heb liever een conclusie dan dat ik twijfel.

Met die postbode heb ik ook geen kans, want die heeft een vriendin. Ik kwam er alleen achter dat ik zeer sterke gevoelens voor hem heb!

 

onnodige quote verwijderd

Aha, ik zie nu inderdaad wat je bedoelt. Er zijn veel mensen die bisexueel zijn, en dat hoeft helemaal niet te betekenen dat je 'niet kunt kiezen’ of iets dergelijks. Het betekend alleen dat je je door beide geslachten aangetrokken voelt, wat best normaal is!

Je zult door de jaren heen ontdekken welk geslacht meer bij jou past.

Groetjes!

Badge

@Mier 

Thanks voor je hulp, bedankt voor je reactie.

fijne avond! 

 

onnodige quote verwijderd

 

Reageer