Hi, gewoon even mn hart luchten. Ik zit dus op een theater groep en daar zit ik dan altijd met de zelfde vrienden. Laten we ze voor nu maar even Jip en Janneke noemen. Janneke woont bij mij in de buurt en Jip woont verder weg. Jip is transjongen, ik praat graag met hem. Niemand heb ik nog verteld dat ik trans ben maar ik heb zo het idee dat Jip het al doorheeft. Ik leer veel van die twee. Ze zijn beide best wel wat ouder dan ik. Nou moest ik een improvisatie spelen waarin ik een stel was met Janneke. Oh oh..... Shit. Vlinders in mn buik. Dit is nu al heel lang zo en Janneke gaat misschien ook stoppen met theater. Dat is het probleem niet want ik heb haar nummer. Het probleem is : Janneke word binnenkort 18. Ik durf het haar niet te vertellen omdat ik veel jonger ben. Het voelt ook heel fout om haar leuk te vinden. In deze theater groep voel ik me soms ook niet helemaal op mijn gemak omdat mij vaak de rol van een vrouw wordt gegeven omdat ik nog niet bij hen ben uitgekomen. Ik durf dat ook nog niet te doen omdat ik nog twijfel over mijn nieuwe naam en ik ook nog niet echt helemaal ben uitgekomen voor mijn familie. Het zit ook erg tegen om de hele dag met zij haar aangesproken te worden. Ik weet gewoon niet hoe ik dat hele uitkomen gebeuren moet aanpakken. Dus ja, ik zit een beetje in de knoop met mezelf. Zucht. Logisch als niemand deze post begrijpt of er van in de war raakt. Je hoeft ook niet perse te antwoorden als je dit leest. Er is verder bijna niemand waar aan ik dit vertel dus het is puur om mijn hart te luchten. Het voelt hier ook veilig genoeg om te doen omdat ik hier niemand ken (als het goed is) Bedankt daarvoor
Groetjes
🦥
Sorry als er spelfouten staan
Bedankt voor het lezen btw