in de knoop met mezelf

  • 26 January 2020
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi allemaal, ik wil jullie om advies vragen.

ik ben een meisje, ik heb mijn beste vriend voor een lange tijd leuk gevonden. Onze vriendschap is altijd heel hecht gebleven maar het voelt anders. hij heeft me behoorlijk aan het lijntje gehouden. maar alsnog kon ik hem niet loslaten want hij voelt voor mij als een broer. na alles ben ik er altijd voor hem geweest, als hij zich kut voelde en ik hielp hem zelfs met de chicks in de tijd dat ik hem zelf leuk vond. ik krijg er niks voor terug.. en hij heeft niet door dat ik er kapot aan ga. al mijn vriendinnen zeggen dat ik het contact moet verbreken, maar het lukt me niet, hij betekent nogsteeds zoveel voor me. het gaat ook echt behoorlijk slecht op school en ik stress hem hier heel erg om zo erg dat ik er elke nacht over droom. ik weet niet zo goed wat het is maar ben er klaar mee ofs.

 


4 reacties

Ik denk dat het een goed idee is om aan die jonge te vertellen hoe je je voelt... Dit geeft je duidelijkheid en kan je het hoofdstuk zodoende afsluiten of openen. Veel succes 

Heyy

Ik denk dat het beter voor je is om inderdaad te doen wat je vriendinnen zeggen. Ik heb ook heel lang een enorm goeie band gehad met iemand. Om een of andere reden heeft zij onze vriendschap opgegeven( weet nog steeds niet waarom). In het begin ben je er echt kapot van maar dat slijt wel, na een tijdje doet iedere herinnering nog een beetje pijn, maar het is niet dat je er actief aan blijft denken. Ik voel me nu zelf ook een stuk beter omdat ik voor mezelf kan zorgen en niet meer voor haar. Klinkt een behoorlijk ruw plan maar het helpt je echt. Het is jammer om zo een hechte vriendschap te vergooien, zeg hem desnoods dat je tijd voor jezelf nodig hebt. Hoop dat je hier iets aan hebt en hoop dat het snel beter met je gaat!

Groetjes kaas123

Mij lijkt het ook het beste om eens met hem te gaan praten, hij weet natuurlijk niet wat jij voelt als je hem niks verteld. Als je het verteld aan hem hoe je je  voelt  geeft het ook een opluchting! Met het vertellen blijf vooral rustig en ga niet schreeuwen, dat maakt het alleen erger, (naar mijn ervaringen dan) succes meis! 

Heel erg bedankt voor jullie reactie. Ik heb het er vaak over met hem. Maar dan krijg ik hele droge antwoorden terug met oohw alleen dat en dan lijkt het echt alsof die niet om me geeft

Reageer