Skip to main content

in de knoop

• May 21, 2025
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

ik zit helemaal in de knoop ik weet niet meer wat te doen laat me julie vertellen

Mijn broertje schopt en slaat mij; ik dacht eerst dat dit normaal was en accepteerde het maar want als ik iets niet voor hem deed of als ik iets verkeerd deed schopte en sloeg hij mij en ik kwam er pas geleden achter door mijn vader dat ik eigenlijk bang voor mijn broertje ben geworden. Mijn crush heeft mij gefreindzoned zonder het zelf te weten maar ik wou gewoon iemand om tegen te huilen iemand waar ik veilig bij was (een fysiek persoon) en dan heb ik die vrienden die in het geheim over mij praten (ik weet dat ze dit doen aleen niet waarover over mij)

Ik werd niet uitgenodigd naar de verjaardagen van mn vrienden (ze gingen karten lazer gamen vr spelen etc) maar ik had hun wel uitgenodigd om met mij te bowlen en ja dan heb ik die jongens die me stalken omdat ze geen vrienden hebben en ik de enige ben die ze accepteerd (hun gooien steeds met dingen naar me en iriteren me ik vind het iritant maar wil ze niet zeggen dat ze moeten stoppen) en ik heb dan wel vrienden en mensen die ik vertrouw maar die ken ik aleen online dus voor tips kan ik wel naar hun maar ik zit nu gewoon teveel in de knoop en ik weet helemaal niet meer wat te doen. Moet ik iedereen negeren en wachten tot ik opnieuw kan starten? moet ik alles zo laten? moet ik stiekem in mijn kamer huilen? ik heb geen flauw idee meer wat te doen

kunnen julie me asjeblieft helpen

Tekst aangepast op leesbaarheid door de Kindertelefoon

3 reacties

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

Je verdient het om je veilig en gehoord te voelen, zowel thuis als op school en in je vriendschappen.

Misschien kun je met iemand praten die je vertrouwt, zoals een mentor, ouder of hulpverlener. Je hoeft dit echt niet alleen te dragen. En overnieuw beginnen hoeft niet meteen, maar je mag wél opnieuw kiezen wie goed voor je zijn en wie niet.

Je bent niet gek, je bent niet zwak, je emmer zit gewoon vol en dat is echt oke!! Er zijn mensen die van je houden!! 💗

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

heyy ​@girlvan033 thx voor het advies aleen mn ouders weten hier al van en mn mentor die zal me gewoon naar leerling begelijding sturen waar ik toch al naartoe moet (heb waarschijnlijk autisme zij mn mentor) en ja mn emmer zit vol ik weet dat en toch kunnen de mensen in mn omgeving zoals mn ouders en mentor hier vrijwijnig tegen doen

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

@anoniem1305 toch kan hetgene wat het meest helpt zijn toch om er over te praten, iemand die je vertrouwd en waar je dingen aan kwijt kan! ook kan het helpen om deze dingen gewoon op te schrijven, of een andere manier te vinden om het eruit te laten! 💗