Skip to main content

heey mensen,

lange tijd geleden dat ik online was geweest. maar ik zit intussen al in de derde en ik vind het nu al lastig. In de klas is iedereen eerder klaar met zn huiswerk enz terwijl ik dan nog bezig ben. ik was vorig jaar heel goed in wiskunde maar ik merk dat ik wiskunde en alle andere vakken nu moeilijker vind en er bijna niks van begrijp. ik ben bang dat ik niet over ga, dus werk ik thuis hard aan mijn huiswerk maar als het me niet lukt dan word ik meestal heel boos en/of verdrietig en dan worden mijn ouders daar ook verdrietig van.. wat helemaal niet mijn bedoeling is en daardoor nog slechter ga voelen. ik voel soms ook eenzaam omd mijn vriendinnen allemaal in een relatie zitten en ik niet omdat ik probeer te focussen op school.. en dit jaar moet ik ook nog een vakkenpakket kiezen, heeft iemand daar tips voor?

ohja en ik heb laatste tijd vaak last van heftige moodswitches.. maar gelukkig zijn mijn paniekaanvallen minder geworden 🙂 iemand tips? hoop dat het goed gaat met julliee

xoxo van hier

Hoiii,

Niet teleurgesteld worden hoor! Als je je hw niet afhebt, betekent dat niet dat je slecht bent. De anderen rushen gewoon hun hw. Als je hw niet lukt, stuur gwn een mailtje naar de docent en blijf vragen. Ze zullen blij zijn om jou te helpen. 

Relaties... Tja, ik zit ook op 3 gym en heb ook geen vriendin, dus maak je maar geen zorgen. Komt nog wel hoor! 

Vakkenpakket... kies gewoon wat je leuk of interessant lijkt. Niet doen wat je vrienden doen, maar wat jij leuk vindt.

Moodswitches zijn volkomen normaal. Geen zorgen!

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje verder help!

Liefs,

justGhast

Reageer