Skip to main content
Vraag

in de avond inees heel verdrietig

• May 13, 2025
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Ik heb soms als ik naar bed ga dat ik ineens heel verdrietig ben. Niet perse dat ik ga huilen ofzo maar ik word ineens heel onzeker, begin te twijfelen aan alles, van heel veel dingen die ik leuk vind ga ik me ineens afvragen of het niet gewoon raar is en dat mensen we daardoor zien als een loser ofzo. Ik heb dit soms ineens en weet niet waarom? Heb ik een depressie of komt het gewoon omdat ik moe ben? Weet iemand dit misschien?

2 reacties

hoi
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 17, 2025

Heyy ik denk dat dat wel normaal is, want in de avond ben je alleen en heb je niets anders als je gedachten. Het kan idd ook komen omdat je moe bent, maar ik kan dat niet echt zeggen omdat ik niks van je situatie weet maar ik heb wel wat tips voor als je je rot voelt in de avond:

°muziek luisteren

°een boek lezen

°op bijvoorbeeld een ds ofzo een kort spelletje doen

°een spelletje in je hoofd met bijvoorbeeld het alfabet met al je fav liedjes, bijvoorbeeld bij mij zal het zijn: a=ate that, b=born to be, c=chesire, d=dont blame it on me. En dan zo het hele alfabet door, het kan ook met andere dingen zijn als liedjes, gewoon dingen die je leuk vindt ;) 

♡ik hoop dat dit een beetje helpt♡

• May 17, 2025

Het kan ook allebei zijn. 
Kan je niet een leuke avondgewoonte verzinnen voor rond die tijd? Waardoor je vrolijk wordt en iets om naar uit te kijken? Bijvoorbeeld iets met chocola of met iemand anders samen(spelletje ofzo)