Vraag

ik zoek iemand om mee te praten

  • 12 August 2022
  • 5 reacties
  • 127 Bekeken

Badge

Heyy ik ben een meisje van 14 jaar oud!

ik zoek iemand online die ik niet in het echt kent om mijn gevoelens te delen en dat zij/hij ook hun gevoelens met mij deelt

ik ben een meisje met bolimia en doe aan sh☹️ Ik zou graag met iemand daarover chatten met dezelfde problemen als mij ik denk dat het mij heel veel zo helpen. Maar ook over leuke dingen chatten ofcc

laat een reactie achter als je weet waar ik met iemand kan praten die dezelfde problemen heeft?

 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon vanwege regel 7.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. 


5 reacties

Je mag op het forum niet contact gegevens delen, maar misschien is er een site voor mensen zoals jou waar je kan chatten. Daarnaast leek het in je laatste topic meer op anorexia.

Hopelijk vind je iemand om erover te praten!!

Reputatie 5
Badge +4

Hi(: Ik heb geen bolimia en ik doe ook niet aan sh maar zou alsnog met je willen praten als het nodig is(: 

Reputatie 2
Badge +1

Hey

 

Dat kan wel!

Maar ik denk dat kindertelefoon het niet toe laat om gegevens te delen. 

 

Succes!

 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 7

Hi lieverd, wat heftig om te horen dat je daar mee te maken hebt. Zoals je leest zijn er genoeg mensen die graag met je zouden willen kletsen, zo ook ik! :) Het is ontzettend jammer dat we geen contactgegevens kunnen delen, misschien dat je terecht kun bij de terugkomchat van de Kindertelefoon? 

Zorg een beetje goed voor jezelf!! <3

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem (SH) ik zou je heel graag willen helpen maar dat mag helaas niet misschien kan je er over praten met de kindertelefoon of met een vertrouwd persoon 

Veel succes❤️❤️

Reageer