Skip to main content
Omdat ik als ik hier iets opzet mag niet dus app me pls om me te helpen zodat ik mijm verhaal kan vertellen



Aangepast door de kindertelefoon ivm anoniemiteit forumregel 6 plaats in je bericht geen persoonsgegevens.
Je kan je verhaal juist hier beter doen. Dan hoef je niet de regels te overtreden en je hebt een veel groter publiek en dus waarschijnlijk ook meer reacties.
Je kan je verhaal die je graag wilt vertellen inderdaad beter hier neerzetten. Hier zijn meer mensen dus kunnen er meerdere mensen je helpen. En als je verhaal die je wilt vertellen nogal choquerend is, dan kan je het misschien een beetje aanpassen en andere woorden gebruiken. Of je kan misschien is je verhaal doen bij de kindertelefoon chat https://www.kindertelefoon.nl/chat/



Ik zou je graag willen helpen. Maar ik blijf wel liever anoniem en zou sws nooit me nummer willen geven aan een onbekend iemand, ook al is het om iemand te helpen. Sorry!



Gr:Mr.S
Je nummer zal straks wel verwijderd worden...



Als je iemand zoekt om mee te praten, kun je beter iemand in je directe omgeving opzoeken. Iemand die je kent en wellicht jouw situatie kent.



Je kunt ook bellen met de Kindertelefoon of chatten. Daarvoor kun je mooi op de link klikken die @Mr.S heeft geplaatst.



Als jouw verhaal over zelfmoord gaat, kun je ook met 113 online bellen of chatten.



Je kunt hier op het forum best wat plaatsen. Als je niet te vee in detail treedt en geen zelfmoordaankondiging neerzet, is het allemaal prima.



Gr. Pin
Hoi



Ik ben blij van je te horen. Ik maakte me best zorgen na je laatste topic(s). Je telefoonnummer hier neerzetten is tegen de forumregels, want je privacy kan ermee in gevaar komen. Je kan hier gerust je verhaal doen, zolang je je aan de forumregels houdt. Wij willen je zo goed helpen als we kunnen.



Bij de KinderTelefoon en 113 zijn ze bereid naar je te luisteren, en je te helpen. De KinderTelefoon kan je ook doorverwijzen naar meer hulp. Jullie kunnen samen zoeken naar een oplossing waar jij je goed bij voelt.



Groetjes

x
Hey



Bedankt voor de tips maar ik heb mijn afscheidsbrief eindelijk af denk ik en ik wou hem hier neer zetten ik heb het geprobeert maar dat mog niet ik probeer het nog 1 Keer
Hey,



Ik ben het Kian?



Ik denk dat veel mensen dit niet boeit en mij raar vinden dat ik dit heb gedaan maar zij kennen me niet. Ik hoop dat je het begrijpt?

Ik weet niet waar ik beginnen moet en ik zal vast wat vergeten maar dit is mijn verhaal. ?

Ik ben geadopteerd... Ik werd er heel vaak mee gepest. Ik voelde me elke dag zo alleen dat ik ook elke dag aan zelfmoord dacht. Ik ben heel vaak gepest, getreiterd, uitgescholden, buitengesloten. Ik werd vaak uitgedaagd net zolang tot ik boos werd. Er werd naar me gespuugd mensen gingen weg voor me in de pauzes ik werd kut chinees, Bamibakker, spleetoog, Made in china?? enzo genoemd ze hadden altijd wel wat tegen mij. Ik haat Nederland dit klopt niet waarom mensen zo kunnen zijn? Ik kan niet alles vertellen... Zelfs op de fiets schelden me ze uit als ik langs fietste. Toen ik gepest werd had je pesters en meelopers de meelopers zeiden niks maar lachten me elke keer uit en zeiden dat ik er zelf voor om had gevraagd en ik was volgens hun altijd begonnen. Ik had vroeger wel vrienden alleen nu niet meer. ik heb nu al een paar jaar helemaal niemand. Ik ben vroeger 4 keer van school gewisseld en 1x blijven zitten in de 3e en in het 4e ben ik naar vmbo gegaan. Daardoor heb ik nooit echt de kans gekregen om een goede band te behouden. Ik werd ook vaak gepest dat ik alleen en vriendloos was. Ik voelde me ELKE dag eenzaam. Muziek hielp mij positief te blijven alleen niet genoeg. Elke keer als ik mensen met vrienden uit zag gaan voelde me ik zo alleen. Mensen gingen naar dijk en ik wilde dat ook zo graag maar ik had geen vrienden... Ik wilde het zo graag ?... Ik haatte mezelf zo erg dat

Ik elke dag aan zelfmoord dacht. Zo erg dat ik het toch maar gedaan heb. Ik was ook verliefd dat maakte alles alleen maar erger...? Maarja het maakt toch niks meer uit want ik ben er toch niet meer. ?

Ik wist niet meer wat ik moest doen Ik zat elke dag binnen me te vervelen en muziek te luisteren in me eentje ik wilde zo graag dood ik kon en wilde het niet meer. Ookal werd het beter ik had geen jeugd gehad en ik zag ook geen toekomst meer. Ik wilde politie agent worden zodat ik mensen kon helpen en beschermen dat kon niet want ik had lenzen*. Ik had een hekel aan school maar ook weer niet. Voordeel van school: verveelde me niet. Nadeel van school: ik werd gepest, buitengesloten en uitgedaagd. Niemand deed iets ik ben 2 x naar een docent geweest maar dat hielp niet iets ik durfde het eerst niet het was heel moeilijk om het te zeggen. Ik weet niet wat ik nog moet zeggen... Oja ik vind Nederland een kut land echt een klote land zo egoïstisch en rasistisch. Ik Hoop dat ze meer tegen discriminatie en pesten gaan doen. Ik heb me er nooit thuisgevoelt mensen zeiden altijd rot op naar je eigen land. Dat wilde ik ook maar ik kon het niet. Ik miste me biologische ouders. ?

Ik heb heel veel gezocht op zelfmoord maar wist nog steeds niet hoe ik het wilde doen.

Ik heb met veel moeite en verdriet dit getypt❤️ ik kon en wilde het Echt niet meer. Vandaag 23-7-2018 mensen gaan op vakantie met vrienden en ik niet want ik heb niemand ik wil gewoon niet meer 24/7 bij mijn ouders zijn ik wil ergens heen iets anders doen dan telkens hetzelfde niks... ?‍♂️ Ik haat me leven 113 heeft me niet geholpen ik kan het leven niet meer aan. Ik heb zo'n KUT? tijd gehad in me leven en het hield maar niet op. Ik wilde bij de politie om mensen te helpen en te beschermen ik zou mijn leven geven voor een ander ik wilde ook mensen helpen die gepest en geadopteerde waren. Ik heb me niet zomaar laten pesten ik heb zo hard als ik kon teruggevochten maar dat hielp niet 1 tegen de rest... ?

Ik heb me best gedaan? ik dacht al 5 jaar aan zelfmoord... Ik had gewoon iemand nodig die me begreep en er voor me was.



Het spijt me voor de mensen die toch wel om me gaven?? maar ik kon het niet anders. Ik heb met pijn en moeite deze tekst geschreven en deze keuze was heel moeilijk. Als je dit hebt gelezen hoop ik dat je begrijpt waarom ik er niet meer ben. Als je nog foto's wil zien van mij ze staan op mijn mobiel...



Sick of crying

Tired of trying

Yes I'm smiling

But on the inside I'm dying ?‍♂️



Open your eyes before you life wil pass you by?



Hierbij neem ik afscheid van iedereen? tot ziens???‍♂️ sommige mensen ga ik wel missen??ik zal de leuke herinneringen nooit vergeten.?



Xx Kian❣️

Vragen? Stuur maar iets? het spijt me
Als mijn acc word geblokkeerd word ik boos dan geeft deze site niks om mij
Wat een heftig verhaal. Jij lijkt me zo een goede jongen, maar anderen zien dat niet in. Jij bent zo dapper geweest om naar een docent te stappen, twee keer zelfs, maar dat heeft niet geholpen. Je wilt politieagent worden, een heel mooie baan, om mensen te helpen.



Die damn pesters. Zo zielig dat ze hun eigen frustratie op jou uitwerken. Het ligt aan hen, niet aan jou, ik hoop dat je dat weet.



Maak er alsjeblieft geen einde aan. Mensen als jij, mensen die anderen willen helpen, hebben we nodig. Je vindt Nederland niet tolerant genoeg, en er zijn dingen die volgens jou beter kunnen? Dan kan jij de persoon zijn die daar verandering in brengt. Jij kan de persoon zijn die het voor mensen in een soortgelijke situatie makkelijker maakt. Dankzij jouw hulp kunnen mensen zich beter voelen. Jij kan nog zo veel betekenen, het zou zonde zijn er nu al mee te stoppen.



Ondanks dat je het al een hele tijd moeilijk hebt, ben je blijven doorzetten. Dat is heel sterk van jou. Jij bent een doorzetter.



Zie je het zitten om deze brief aan je ouders te tonen? Niet als afscheidsbrief, maar als boodschap, dat dit is hoe je je voelt. Je ouders zouden je op die manier kunnen begrijpen, en kunnen ingrijpen. Jij verdient zo veel beter dan de huidige situatie.



Je voelt je alleen. Dat je nu geen vrienden hebt, hoeft niet te betekenen dat je die later ook niet zal hebben. Je kan proberen om te blijven leven, niet alleen voor de mensen die je al kent, maar ook voor de mensen die je nog gaat ontmoeten.



Die stomme pesters pesten je met je afkomst. Je bent Chinees, en daar mag je trots op zijn. China is een prachtig land, en de taal vind ik ook heel mooi. Muziek bied je steun, en misschien kunnen deze liedjes dat ook:

- 告白氣球

- 是什麼讓我遇見這樣的你

- 于文文



Kan je een hobby zoeken? Een sport, of iets creatiefs? Op een (hobby)club kan je potentiële vrienden tegenkomen. De gemeenschappelijke interesse kan een band scheppen.



Deze site geeft zeker om jou. De KinderTelefoon geeft om jongeren, maar om het voor iedereen fijn te houden, zijn er forumregels. Als iedereen zich daaraan houdt, blijft dit een fijne plek.



Lieve Kian, maak er nog geen einde aan. Jij hebt een betekenis hier. Misschien zien mensen rondom je die mooie betekenis nog niet in, maar op een dag zullen ze dat wel, ook al kan je je dat momenteel misschien moeilijk voorstellen.



Als ik me niet vergis, ging je op vakantie naar Kroatië. Heb je daar zin in?



Wil je deze brief aan je ouders, of iemand anders die je vertrouwt, tonen? Ik vermoed dat ze je dan zullen begrijpen, en kunnen helpen.



Alvast een hele dikke knuffel van mij. Ik kan je hem niet live geven, maar ik hoop dat je de steun voelt.
Heey,



Dit is heel heftig om te lezen. En ik wordt er best wel verdrietig om het te lezen.

Ik zie vele dingen in je verhaal dat ik ook heb meegemaakt. Zoals het pesten, de eenzaamheid, nergens na toe kunnen omdat je toch niemand hebt. En als ik dan dit leest, dan kan ik zo ontzettend boos worden. ZIEN DIE MENSEN DAN NIET DAT JE IEMAND KAPOT MAAKT?!? En dan die smerige meelopertjes oh ja die ken ik nog goed, smerig lopen lachen terwijl ze zien dat je instort. En helpen nee, dat doen we niet want daar zijn we te laf voor!



Weet je familie dat jij je zo ontzettend slecht voelt? Ik zou zeggen praat please met mensen om je heen. Je ouders, Mentor, Je huisarts, Broer of zus, tante/ oom, vertel het tegen iemand pls. Neem contact op met hulp instellingen of andere mensen! Je moet echt samen met mensen hieruit komen! Ik zou je heel erg graag willen helpen, maar dat is gewoon niet mogelijk..



En pleeg echt geen zelfmoord! Je wordt er echt niet beter op en het leven heeft je nog zoveel moois te bieden. En ook al lijkt het of er echt niemand wat om je geeft, Die mensen zijn er wel! Echt zoveel mensen houden van je en willen het beste voor je, er zijn zoveel mensen die jouw willen helpen om hieruit te komen!



Ik weet dat ze je weinig kunnen helpen, maar toch wil ik je de linkjes nog een keer sturen van https://www.113.nl/ https://www.kindertelefoon.nl/



Doe het niet, serieus doe het niet!



Heel veel sterkte en zoek echt hulp!



Gr: Mr.S
Hey



Bedankt voor je reacties dan voel ik me iets minder alleen.

Ik ga idd naar kroatie heb er geen zinin alleen maar met mijn ouders en zusje hoop dat niemand me pest of uitlacht. Mr. S herken je dit? Ik voel me beter dat ik niet de enige ben. Mr. S waarom werd jij gepest?



Gr thnx voor de berichten?
Heey,



Ja ik herken sommigen delen van je verhaal wel.



Toen ik naar het MBO ging nu bijna 2 jaar geleden. Ik stroomde in, in het tweede leerjaar. Ik mocht het eerste leerjaar overslaan en dat was voor mij fantastisch. Maar op school werd ik constant aangekeken alsof ik een vies wezen was en ik spoorde niet, ik was een dikzak, k kind, ik werd 's nachts constant gebeld, ik werd bedreigd, etc. En ik had dus daardoor niemand om mee te praten, niemand wou naast me zitten en in elke pauze zat ik alleen.



Dus begin dit jaar knapte er wat in mijn hoofd waardoor ik een serieuze poging heb gedaan, nou ja je kan het wel lezen in me eigen topics. Maar doordat alles zit ik nu ook al een halfjaar thuis zonder enig ander contact dan me ouders en dat ben ik ook wel zat, maar daar ga ik het hier niet verder over hebben. Dit is jouw topic en niet de mijne!



Gr: Mr.S
Je hebt niet zo veel zin in Kroatië, omdat je daar alleen heen gaat met je ouders en zusje. Dat herken ik best. Ik heb ook geen vrienden. Ik blijf leven met de gedachte dat ik later vrienden ontmoet.



De kans dat je in Kroatië gepest of uitgelachen wordt, lijkt me klein. De pesters zijn daar hoogstwaarschijnlijk niet.



Ik, en anderen hier, willen je heel graag steunen, maar kunnen dat alleen via het forum. Ingaan op telefoonnummers gaat niet, voor de veiligheid van iedereen. Ik hoop dat je dat begrijpt.



Hoe vaak hoor je niet van oudere mensen dat ze hun echte vrienden pas later zijn tegengekomen. Wie weet ontmoet je iemand waar je je heel goed bij voelt, en was die persoon het wachten waard.



Je was verliefd zei je. Is het een onbereikbare liefde?
Hey



Ik ben verliefd ja hoop dat ik dan iemand heb die ik kan. Vertrouwen en mee kan praten en leuke dingen. Mee kan doen. Alleen denk. Niet dat ze me leuk vind... Mensen renden zelfs in de pauzes voor me weg ik herken dat. Ik werd zelfs op vakantie gepest door sjing sjang en spleetogen te maken in het fucking zwembad mensen kunnen zo triest zijn.



Gr
Mensen kunnen zich inderdaad heel zielig gedragen. Vooral sneu voor hen, want met zo'n ingesteldheid komen ze vast niet ver, terwijl jij het nog kan maken.



Zo belachelijk dat mensen voor je wegrenden. Uitschelden in het zwembad, ook zo kinderachtig. Belachelijke pesters, belachelijke meelopers. En dan jij, die niets verkeerd gedaan hebt, maar hieronder lijdt.



Hoe doet de persoon waarop je verliefd bent tegen je? Je denkt dat ze je niet leuk vindt, maar doet ze vriendelijk tegen jou?



Ik hoop ook dat je iemand vindt die je kan vertrouwen, en waar je alles mee kan delen. Op het forum willen we er ook voor je zijn, maar vrienden waarmee je een live gesprek kan hebben, zijn ook fijn.



Vind je het een idee om de brief die je hierboven geschreven hebt aan je ouders, of iemand anders die je vertrouwt, te tonen? Aan wie was de brief bedoeld? Misschien is één van die personen wel iemand waar je bij terecht kan.
Ik ken haar niet echt vind haar leuk. Maar ken haar voor de rest niet. Ik laat dit nog niet zien aan mijm ouders durf het nog niet.
Ben snel verliefd maar mensen zulle me vast niet leuk vinden als ik praat met iemand die ik leuk vind dan ben ik verlegen
Je bent verlegen als je met iemand praat die je leuk vindt. Dat snap ik best. Kan je de persoon die je leuk vindt misschien een berichtje sturen? Zou je dat minder lastig vinden?



Je durft de brief niet aan je ouders te tonen. Ben je bang voor hun reactie?

Als jij mijn zoon was, zou ik best schrikken als ik die brief las, maar ik zou je steunen. Vermoed je dat je ouders je zullen steunen? Heb je een goede band met ze?
Ja ze zulle me miss steunen dat wil ik niet van me ouders dat voelt niet goed ik wil dat niet wil het liefst weg opnieuw beginnen. Diegene ken ik niet die ik leuk vind en ik ga nu vmbo dus zie haar niet meer
Ik haat me leven ik wil voor altijd op vakantie niet hoeven werken alleen rusten van mijn verleden even uutrusten en opnieuw beginnen
Dat meisje gaat naar een andere school. Zou je haar een berichtje kunnen sturen? Misschien iets als 'Hey, Hoe gaat het? Lang geleden dat we elkaar gezien hebben.' Op die manier komt misschien een gesprek op gang.



Je ouders zouden je steunen, maar die steun voelt niet goed. Het voordeel van je ouders op de hoogte brengen, is dat zij samen met jou naar hulp kunnen zoeken. Een psycholoog zou je kunnen helpen. Misschien vind je het idee van een psycholoog niet zo fijn, of heb je er in het verleden nare ervaringen mee gehad, maar je kan heel erg geholpen zijn met een goede psycholoog.



Je kan ook zelf op zoek gaan naar hulp. Dit kan via je huisarts of je mentor, of je kan opzoeken of er zich in je buurt hulpverlening bevindt.



Het zou fijn als je je verleden achter je kon laten. Het zou volgens mij al een hele opluchting zijn als het pesten stopt. Ook hiervoor kan je ouders inlichten nuttig zijn. Als je ouders tegen school zeggen dat het gepest helemaal uit de hand loopt, neemt school deze keer misschien doeltreffend actie.



Jij hebt recht op rust. Je hebt een hoop meegemaakt, en ik hoop dat de reis naar Kroatië je goed zal doen. Wanneer vertrek je?