Vraag

ik zit vast in mijn leven

  • 22 July 2020
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben een meisje van 16 jaar ik ben dit jaar over gegaan dus nu heb ik zomervakantie ik ben al een week met vriendinnen weggeweest en daar heb ik me al die tijd daarvoor op verheugd. Maar nu ik terug ben heb ik eigenlijk niks te doen (geen werk, geen school) ik heb ook niks om me op te verheugen ik zou heel graag met mijn ouders nog een weekje weg willen maar onze vakantie was gecancceld door corona en mijn ouders willen geen last minute boeken nu waardoor ik niet op vakantie kan. Ik kan elke dag wel afspreken met vriendinnen maar hier vind ik uiteindelijk niet veel meer aan(elke dag films kijken enzo) de rest van mijn vriendenwerkt doordeweeks heel veel waardoor ze niet veel tijd hebben mijn punt is nu dat ik heel erg vastloop in mijn leven kwa gebeurtenissen en vrienden/vriendinnen ik ben erg toe aan nieuwe mensen/een nieuwe hobby of iets helaas kom ik er echt niet uit wat ik heel deze zomer moet gaan doen ook zit mijn vader thuis omdat hij thuis moet werken wat er voor zorgt dat ik geen feestjes thuis kan houden enzo omdat hij dus moet werken verder zijn er ook veel mensen op vakantie. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen???


3 reacties

Ga op zoek naar een baantje! Je kunt tijdens de vakantie, en misschien daarna, gaan werken. Denk bijvoorbeeld aan vakkenvullen of achter de kassa, dat kan vanaf 16 jaar.

Reputatie 1
Badge

Zoek misschien op internet van wat kan ik doen als dat niet werkt ga bv een keer lekker chillen. ​​​​

 

Gv kitten lover

Reputatie 3
Badge +2

Je kunt een verwen dagje voor jezelf organiseren. Zoek een leuke film uit versier je kamer zoek lekkere geurtjes. Verzin iets. Je kan ook een lijst maken met activiteiten die je kan doen als je je gaat vervelen.

Reageer