Hoi @femsz,
Wat naar dat je het gevoel hebt dat je het niet meer aan kan en steun zoekt aan een muur die omvalt. Dapper dat je je verhaal hier deelt.
Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!
Veel sterkte!
Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon
hoi
Ik zit ook op het gymnasium en snap je helemaal het is zo vee en ik had dat echt niet verwacht. mijn ouders doen stom en ik heb niet het gevoel dat ik ze dingen kan vertellen. blijf nog heel even doorzetten. als je hulp nodig hebt zeg dan pls iets tegen je mentor die kan je altijd helpen. als het echt niet lukt kan je altijd naar een lager niveau gaan dat is echt niet erg je bent nog steeds een strijder
blijf nog even door duwen
succes en groetjes
anonyme aap
Bedankt allemaal het gaat iets beter en ik ga mezelf pushen pushen pushen!!