Vraag

ik zit met een probleem

  • 1 June 2021
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

ik had een beste vriend die ik al sinds gr.3 op de basisschool kende en toen gingen we naar de middelbare we zaten in verschillende klassen en hij had andere meiden als vriendinnen enz mij was die soortvan vergeten en zonder dat ik het door had, had ik een crush op hem en alles en toen kregen we paar x ruzie en toen ging ik altijd huilen enz op mn bed en thuis ging het ineens slecht en op school ook alles ging slecht mn wereld was gwn in me kaar gestort en toen veranderde ik ineens (zeiden veel mensen en heb wel zelf gemerkt) ik werd dark en creep en toxic en hc en droog zeiden mensen ik begon met kkr te schelden enzo en hij zat 24/7 in mn hoofd dus k d8 k ga hem appen en toen zei ik hi en hij zei jo is dr iets dus eig was het dat ik hem ni mocht appen als dr niks was:/ mr ja dus hijs die gene denk ik waar ik altijd een zwak vr ga hebben want ik had heb geblokt op insta en op snap zei ik stuur geen snaps meer en zn vriend had mij geapt zovan wtf is dr en ik reageerde beetje heftig entoen had hij geblokt het harde is nu de scholen open zijn zie k hem en het voelt alsof ik hem zoek ofs of wil zien ofs mr we zegen niks tegen mekaar mn bsf had hem geapt hij zei ze moet weten wat ze met mensen doet (omda ik met kkr scheld) en zn opa is dood dr aan ofs mr was ni bewust deed het ni express had/heb echt een moeilijke tijd en ik weet niet wat ik moet doen ben constant sad ik kan denk ik nie appen ofs want ja'’ ik ben die meisje die hc,dark creep enz is en met kkr scheld en hem zo heeft behandeld terwijl ik vanbinnen kapot ga loll anyways kan iemand me helpem? heeft iemand goede tips ofzz plss helepp:/


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

Ik denk dat ik je begijp.

 Mijn tip, Gwoon veel chocola eten film  kijken en uit huilen , er is niet zo veel aan te doen. Het zal stom klinken maar de tijd zal het beter maaken.

Je kan ook altijd met iemand gaan praten.

Reageer