Hey lieve mensen!
De laatste tijd (3 jaar ofzo) gaat het mentaal niet zo goed. Ik ben aan het overleven i.p.v. te leven. Ik wil elke dag en nacht dat het gewoon stopt, dat alles gewoon stopt en dat ik naar opa toe kan en oma kan ontmoeten (Zijn beide dood:( ). Ik ben op en ik kan niet meer. Ik kan het verleden niet vergeten of loslaten, ik kan niet in het nu leven en ik wil geen toekomst. ‘s nachts heb ik vaak nachtmerries of slaap ik niet. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst goed geslapen heb. Ik ben onderhand 24/7 bang zonder te weten waarvoor. Ik raak steeds overprikkeld en heb steeds meer moeite met sociale dingen, terwijl ik dit niet wil. Ik wil veranderen, ik probeer te veranderen, maar het lukt niet. Ik verpest school en daarmee gelijk me toekomst (ookal wil ik geen toekomst). Mijn gedachtes gaan de hele dag naar zelfbeschadiging, ookal ben ik gelukkig meer dan een maand clean. Ik heb steeds vaker paniekaanvallen. Ik kan niet met mezelf of met me leven dealen. Ik heb geen vrienden, terwijl ik die wel graag wil. Ik heb de meest lieve en leuke ouders, maar ik kan met hun echt niet praten. Ik probeer echt door te gaan en heb meerdere malen geplande pogingen toch niet gedaan, omdat ik weet dat ik sterk moet zijn. Maar het laatste wat ik nu wil is 2025 of 15 worden. Ik probeer te vechten, maar ik weet niet meer waarvoor. Ik ben het niet waard, ik ben nutteloos en iedereen tot last. Mijn redenen om door te gaan zijn ook al weg. Ik weet het niet meer. Ik zit vast. Dat is ook de reden dat ik eigenlijk niet meer online ben, het kost teveel energie en motivatie.
I.i.g. bedankt als iemand het tot hier gelezen heeft en sorry dat ik het hier dump, ik moest het gewoon even kwijt.