Skip to main content

Hey lieve mensen!

De laatste tijd (3 jaar ofzo) gaat het mentaal niet zo goed. Ik ben aan het overleven i.p.v. te leven. Ik wil elke dag en nacht dat het gewoon stopt, dat alles gewoon stopt en dat ik naar opa toe kan en oma kan ontmoeten (Zijn beide dood:( ). Ik ben op en ik kan niet meer. Ik kan het verleden niet vergeten of loslaten, ik kan niet in het nu leven en ik wil geen toekomst. ‘s nachts heb ik vaak nachtmerries of slaap ik niet. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst goed geslapen heb. Ik ben onderhand 24/7 bang zonder te weten waarvoor. Ik raak steeds overprikkeld en heb steeds meer moeite met sociale dingen, terwijl ik dit niet wil. Ik wil veranderen, ik probeer te veranderen, maar het lukt niet. Ik verpest school en daarmee gelijk me toekomst (ookal wil ik geen toekomst). Mijn gedachtes gaan de hele dag naar zelfbeschadiging, ookal ben ik gelukkig meer dan een maand clean.  Ik heb steeds vaker paniekaanvallen. Ik kan niet met mezelf of met me leven dealen. Ik heb geen vrienden, terwijl ik die wel graag wil. Ik heb de meest lieve en leuke ouders, maar ik kan met hun echt niet praten. Ik probeer echt door te gaan en heb meerdere malen geplande pogingen toch niet gedaan, omdat ik weet dat ik sterk moet zijn. Maar het laatste wat ik nu wil is 2025 of 15 worden. Ik probeer te vechten, maar ik weet niet meer waarvoor. Ik ben het niet waard, ik ben nutteloos en iedereen tot last. Mijn redenen om door te gaan zijn ook al weg. Ik weet het niet meer. Ik zit vast. Dat is ook de reden dat ik eigenlijk niet meer online ben, het kost teveel energie en motivatie. 

I.i.g. bedankt als iemand het tot hier gelezen heeft en sorry dat ik het hier dump, ik moest het gewoon even kwijt.

Hey! Ik wil je toch even steun geven: ♥️♥️.  Ik wou dat ik iets wist om te zeggen, iets moois of handigs. Of een gouden tip. Maar die heb ik niet. Wel dat ik  weet dat je altijd goede reacties geeft. En dat je het veel beter verdient dan het nu gaat! Lange hug 🫂🔥❤️

Liefs Tover xxx

och wat sneu voor je gaat het wel ik vind het echt zielig ik heb gewoon geen tip voor je. maar spreek af met vrienden. ga naar de bios of uiteten ik wil je mega veel steun geven ik ben er voor je😘

Hey ​@Tover01, Dank je! Ik waardeer het echt! 

@stitch1234, Dank je wel! Helaas heb ik geen vrienden, zit er geen bios in de buurt en raak ik snel overprikkeld van uiteten. Maar zeker bedankt voor de tips! 

@NightShadow 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Anne - De Kindertelefoon

Hoi lieve ​@NightShadow  ik schrok van je bericht! Je hebt o.a. mij altijd heel goed gesteund en bemoedigt dus ik wou dat ik dat nu terug kon doen! ♥️ Probeer tegen jezelf te zeggen dat je niet waardeloos bent of dat soort termen, maar juist het tegenovergestelde! Kijk alleen al naar wat je hier allemaal deed en doet en hoe je mensen helpt. Mij ook. Je mag echt trots zijn op jezelf en hoe je innerlijk bent en wat je kunt. Ik heb geen directe oplossing maar wel net als de anderen heel veel waardering voor jou! En ik hoop dat je de Kindertelefoon belt, al was het maar om gepraat te hebben. Heel veel moed en liefde voor jou, en ik hoop echt dat je hier op het forum je mooie dingen blijft doen! Je verdient in elk geval alle complimenten en een lange omhelsing! 🫂🫂❤️ 

Groetjes liefs Tartan 😘

Hey lieve mensen!

De laatste tijd (3 jaar ofzo) gaat het mentaal niet zo goed. Ik ben aan het overleven i.p.v. te leven. Ik wil elke dag en nacht dat het gewoon stopt, dat alles gewoon stopt en dat ik naar opa toe kan en oma kan ontmoeten (Zijn beide dood:( ). Ik ben op en ik kan niet meer. Ik kan het verleden niet vergeten of loslaten, ik kan niet in het nu leven en ik wil geen toekomst. ‘s nachts heb ik vaak nachtmerries of slaap ik niet. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst goed geslapen heb. Ik ben onderhand 24/7 bang zonder te weten waarvoor. Ik raak steeds overprikkeld en heb steeds meer moeite met sociale dingen, terwijl ik dit niet wil. Ik wil veranderen, ik probeer te veranderen, maar het lukt niet. Ik verpest school en daarmee gelijk me toekomst (ookal wil ik geen toekomst). Mijn gedachtes gaan de hele dag naar zelfbeschadiging, ookal ben ik gelukkig meer dan een maand clean.  Ik heb steeds vaker paniekaanvallen. Ik kan niet met mezelf of met me leven dealen. Ik heb geen vrienden, terwijl ik die wel graag wil. Ik heb de meest lieve en leuke ouders, maar ik kan met hun echt niet praten. Ik probeer echt door te gaan en heb meerdere malen geplande pogingen toch niet gedaan, omdat ik weet dat ik sterk moet zijn. Maar het laatste wat ik nu wil is 2025 of 15 worden. Ik probeer te vechten, maar ik weet niet meer waarvoor. Ik ben het niet waard, ik ben nutteloos en iedereen tot last. Mijn redenen om door te gaan zijn ook al weg. Ik weet het niet meer. Ik zit vast. Dat is ook de reden dat ik eigenlijk niet meer online ben, het kost teveel energie en motivatie. 

I.i.g. bedankt als iemand het tot hier gelezen heeft en sorry dat ik het hier dump, ik moest het gewoon even kwijt.

Hey, ik heb ook zoiets ik heb niet een helemaal top-antwoorden maar hoop toch dat het helpt. Soms moet je gewoon alles er bijvoorbeeld uithuilen, dan lijkt het soms een stuk minder erg. En als je misschien boos bent en dat moet er gewoon uit, vraag je ouders of er nog piepschuim of bubbel plastic is of zoiets dergelijks (wamt dan kun je het gewoon lekker slopen, helpt bij mij altijd). Ik heb het wel iets minder heftig dan jij maar denk ook soms of ik nog wel wil leven, maar dan denk ik, je hebt een leven gekregen en daar moet je iets mee. Qua vrienden vind ik het ook vaak lastig maar toch zou ik wat meer gesprekken beginnen. Misschien heb je wel ergens familie waar je een goede band mee hebt dan kun je je hart daar luchten, misschien hebben zij wel goed advies, en als je echt niet wil dat je ouders ervan komen te weten kun je natuurlijk altijd vragen of degene het niet tegen hen wil vertellen. Het is trouwens niet erg datje het hier dumpt want daar is deze site voor. Je kunt soms ook even tijd voor jezelf nemen en je opsluiten op je kamer, misschien kun je tekenen of filmpjes kijken of zo, tenminste iets waar je rustig van word. Je kunt tuurlijk ook gewoon met de kindertelefoon bellen of chatten, dat doe ik weleens.

ik hoop dat je hier hulp uit kunt halen, sterkte ermee (EN DENK ERAAN: JE BENT VAST EEN GEWELDIG PERSOON EN IK ZOU GEWOON DOORGAAN MET LEVEN

Reageer