Skip to main content

ik zit hier al heel lang mee en wil t kwijt

• 2 februari 2025
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Heyyy,

okee laat me beginne vanaf het begin m’n moeder is dood gegaan toen ik 3 was m’n vader is een verslaafde en vaak dronken en mishandeld/e me en ik wordt al een hele lange tijd gepest op school en heb geen vrienden ik ben nu 14 en zit in de 3e en op een random dag liep K van school naar huis en ik loop dan op een lange weg met daar links een bos en de dag dat ik naar huis liep waren de wolken grijs en de weg was leeg ( dit gebeurde vorig jaar) en er was een man die al een stukje achter me zat te lopen en hij liep steeds sneller dus ik liep effe wat langzamer zodat hij voor me ging lopen maar dat gebeurde helaas niet hij greep me en nam me mee in de bosje hij mishandelde mij en verkrachte mij. T boeide hem geen eens toen hij klaar was moest ik hem voegen op snap en hij volgde me naar huis om te kijken waar ik woonde en hij dreigde me te vermoorden als ik dit tegen iemand zou zeggen

en een week later voegde iemand mij op snap en dat was hij en hij zij dat ik naar z’n huis moest kome of hij zou me kome vermoorde dus ik ging en ik vroeg hem of hij me gwn met rust kon laten en toen schreeuwde hij naar mij dat ik z’n slaafje ben voor de rest van mijn leven en dat ik vaker naar z’n huis moest komen en dat hij zou doen met mij wat hij wilde en na twee weken was ik t zat en boeide t me niet meer of hij me zou vermoorden ik was toch klaar met m’n leven en toen zij hij dat hij m’n vader wat zou aandoen en ookal haatte ik m’n vader hoopte ik niet dat hem wat zou overkomen dus moest k nog vaker komen en m’n vader had t ook niet door als ik weg was want hij lette niet echt op en als ik weg was boeide t hem niet en dus toen appte hij mij een keertje dat K moest komen en dit keer moest K iets drinken van hem en toen werdt alles heel vaag 

ik moest mijn vader bellen en zeggen dat ik bij mijn vriendin ging slapen en toen gebruikte hij mij de hele nacht en toen was het de volgde dag en ik mocht naar huis heel deze proces van de misbruik duurde ongeveer anderhalf maand en toen blokkeerde hij mij en heeft hij nooit meer iets van zich laten horen 

we zijn nu al een jaar veder en ik zit er nogsteeds mee ik heb het nog tegen niemand gezegd en ik ben heel bang geworden voor mannen en als mijn vader tegen me schreeuwt ren ik altijd na me Kamer en begin te huilen ik heb ookal 2 keer geprobeerd zelfmoord te plegen een keer. Sorry voor zo’n lange tekst maar dit was m’n verhaal K moest t effe kwijt doeii 

*Tekst aangepast door de Kindertelefoon in verband met forumregel 6*

3 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi! Wat naar :( 

Je kan hulp zoeken bij 113, de Kindertelefoon, 0900-8844 (politie) of Veilig thuis. Laat je niet meer klein maken door dit soort mensen. 

Zoek hulp :) Het werkt :)

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2526 reacties
  • 2 februari 2025

Hey ! Wat vreselijk voor jou! Allereerst heel veel sterkte! En ik zou je de tip willen geven om de Kindertelefoon te bellen en dit te bespreken.  Dan krijg je een goed gesprek en goede adviezen. 

https://www.kindertelefoon.nl/bellen

Doen hoor! Nogmaals veel sterkte! 

Liefs Tover xxx

CatoD
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • 11 reacties
  • 2 februari 2025

Hoi Anoniem_8192738,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Cato (De Kindertelefoon) 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen