ik zie t nut van mijn leven niet meer

  • 25 February 2021
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hoi

zal eerst even positief beginnen ik ben al meer d2 maanden en 2 weken clean van zelfbeschadiging

Maar het liefste geef ik op ik kan het niet meer volhouden 

Maar al dit gedoe met corona haalt me zo naar beneden ook al weet ik dat ik niet alles daar op kan schuiven helaas

Op het moment voel ik me gewoon zo als ik hier onder heb beschreven

Ee ene breakdown na de andere moodswings van hier tot italie en hyper alsof ik 3 kilo suiker heb op gegeten en stil zitten kan ik vergeten

Heb wel sinds kort af en toe gespreken met het zorgteam van mijn school heb vandaag verteld over het hypere van mij

Maar ik zie het leven gewoon niet meer zitten

Het leven is zo uitzichtloos voor me ik zie geen reden meer om te blijven hier 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

 

Wat goed dat je steun zoekt op het forum. We hopen, dat je veel steunende reacties krijgt.

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Ook kun je bellen of chatten met 113.  Zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Allereerst wil ik zeggen dat ik heel trots op je ben dat je 2 maanden en 2 weken clean bent van zelfbeschadiging. Dat is super knap! Ik hoop dat je het kan volhouden! 
 

Ik lees dat het echt niet goed met je omdat je aan zelfmoord denkt. Zelfmoord is nooit de oplossing. Je kunt altijd anoniem contact opnemen met de zelfmoordpreventielijn 113. 
 

Wat goed om te horen dat je soms al gesprekken hebt met iemand van t zorg team. Erover praten is belangrijk en kan erg opluchten. Dus heel goed dat je deze gesprekken al hebt. Is het misschien ook een idee om iemand in je omgeving in vertrouwen te nemen? Een vriendin? Je ouders of een ander familielid? Dan kan je ook altijd daar terecht als je behoefte hebt aan een luisterend oor. 

Heel veel sterkte! 

Reageer