ik zie rare dingen

  • 25 July 2023
  • 7 reacties
  • 106 Bekeken

Badge

Hoii,

Op 19 juni is mijn oma overleden maar sinds ze er niet meer is zie ik elke x rare wazige dingen in de vorm van een mens en dat zie ik dan best dichtbij me. Datsoort dingen vind in nogal eng en ik heb ook al een aantal x gezegd dat ze moet stoppen maar dat gebeurd niet..

Iemand advies??


7 reacties

Hey,

Ik heb niet echt advies voor je, maar ga toch maar reageren. (heb je tenminste een reactie)

Toen mij broer een jaar of 4/5 was, zag hij elke nacht bijen die er niet waren. Elke nacht ging hij huilend naar pa en ma. Ma heeft uiteindelijk het raam open gezet en zei tegen de bijen: Ga weg in de naam van Jezus. En mijn broer zag ze weg vliegen. Maar ik bedoel dat je het de baas kan worden. Mijn broer zag ook mensen achterop zijn fiets zitten, toen heeft ma alle hello kitty uit huis gedaan, en toen was het daar ook mee gedaan. Ik had elke nacht nachtmerries totdat pa een paar beeldjes weggooide. En niet zeggen dat het gewoon enge beeldjes waren ofzo, want dat was niet zo. Het waren doodnormale beeldjes. Maar ik bedoel eigenlijk dat je het de baas kan worden. (val een beetje in de herhaling)

Ajuus!

 

Reputatie 7
Badge +4

Heee. Ik heb dat zelf ook gehad. Dat was alleen niet sinds het overleiden van iemand. Ik had helaas een psychose... maar ik kreeg er medicatie tegen en nu is het weg :) dus miss kun je naar een psychiater voor medicijnen er tegen. Het gaat echt weg dan, geloof me xx

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb zelf ook geen advies want het is best wel lastig om advies hierover te geven. 

Of je erin wilt geloven ligt natuurlijk aan jouw, maar misschien kun je ook zo iets proberen wat @OnbekendeAnnoniem doet (bidden ofz). Ik weet zelf niet of je gelovig bent, ik wel

Geef mij gerust een update over een paar dagen

Reputatie 7
Badge +6

Hoi wat eng en vervelend! Mijn broertje ziet ook soms vage gedaantes van mensen 's nachts. Ik weet niet waar jij ze ziet maar als je ze in je kamer ziet kan het helpen om salie te branden, heeft mijn broertje ook geholpen! 

Reputatie 3
Badge

Hey hey lieverds, 

Ik zie zelf ook vaak mensen, maar bij mij zijn die mensen niet wazig maar echt heel duidelijk. Mijn grootmoeder gelooft dat ik contact kan maken met overledenen met onafgemaakte zaken. Ik had namelijk nooit een foto van mijn overgrootmoeder gezien maar toen ik een keer bij mijn grootouders was wist ik precies te vertellen hoe ze eruit zag. Toen ik een foto van haar te zien kreeg was dat precies de vrouw die ik daarvoor beschreven had. Ik kon ook met haar communiceren en nadat ik dat gedaan had kon zij oversteken. Ik ben niet bang voor deze mensen. Ik zie ze trouwens ook alleen als ik close was met diegene of met een familielid ervan. Misschien dat jij ook met het wazige mensfiguur kunt communiceren en dat die persoon onafgemaakte zaken heeft en jij kan helpen met het afmaken van die zaken??

 

Misschien heb je hier wat aan..?

 

Groetjes en veel liefs, 

~Raven~

Reputatie 2
Badge +1

Hoi

 

Het kan zo zijn de je per ongeluk je derde of hebt geopend, dit is helaas (of miss ook wel) niet terug te draaien.

Reputatie 2
Badge +1

Je kan ook hallucinaties hebben, die had ik vroeger. Die gaan na therapie over,

Reageer