Vraag

ik zie mijn leerkracht graag

  • 4 May 2023
  • 8 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hallo,

 

Ik zit met een probleem. Ik zie mijn leerkracht graag. Maar niet als in verliefd zijn maar meer als familie. En dat komt omdat zij er voor mij was toen ik mentale problemen had, dat ze mij terug leerde eten, dat ze lijn leven redden. En ik heb verlatingsangst waardoor ik haar niet kan vergeten.

 

Moet ik haar dit vertellen? 

Wat moet ik doen? 


8 reacties

Reputatie 2
Badge

Hey,

 

Ja vertel het haar! Ze zal waarschijnlijk heel aardig reageren, en jullie kunnen elkaar misschien volgen op insta (doe ik ook met mijn mentor(: ) En dan kun je altijd contact hebben!

 

Gr,

Rue

Reputatie 3
Badge +2

Maar kan de school mij hiervoor niet schorsen? Want ik zie haar echt graag en dit schooljaar heeft zij mij laten vallen maar als er iets zou zijn met haar zou ik er voor haar zijn. Omdat ik zie haar echt dood graag. Ik zou echt alles voor haar doen.

Reputatie 2
Badge +1

Zeker doen ik heb ook nog contact met sommige docenten van mijn basisschool en ik doe dit jaar examen voor de middelbare (:

Reputatie 3
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

Het doet gewoon ook zoveel pijn om haar te zien op de gang, tijdens de pauze want ik weet dat zij mij niet wilt. Maar het is het proberen waard zeker? Bedankt

Ik weet niet of je haar het wel moet zeggen, want ik lees dat je zegt dat ze jou niet wil? Als dat zo is zou ik een beetje afstand bewaren en proberen haar toch los te laten.

Reputatie 3
Badge +2

-onnodige quotes verwijderd-

Niet willen is veel gezegt. Want ze had tegen mij gezegt dat ze mij nog wel wilde spreken maar ze mocht niet meer van de school.

@Paars ah okee, maar dan zal school er misschien wel een reden voor kunnen hebben? Dan zou ik alsnog afstand houden want als je wel contact zoekt krijgt je docent er misschien problemen door?

Reputatie 3
Badge +2

-onnodige quotes verwijderd-

Ja mss wel. Danku

Reageer